Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

World of Goo 2 ma datę premiery. Konsolowa wyłączność dla Switcha

Jest też wersja PC.

World of Goo 2 ukaże się 23 maja. Nietypowa gra logiczna zmierza na PC (Windows, Mac, Linux), ale w świecie konsol pojawi się w tym terminie tylko na Nintendo Switch.

Sequel cenionego tytułu z 2008 roku dość niespodziewanie zapowiedziano na imprezie The Game Awards w grudniu ubiegłego roku. Zaskoczenie było spore, ponieważ od debiutu „jedynki” minęło piętnaście lat.

Jeśli o wyłączności na Switch mowa, opis w sklepie eShop podaje dodatkowo, że tylko na sprzęcie Nintendo skorzystamy z opcji lokalnej kooperacji dla maksymalnie czterech osób. „Eksploruj nową historię, rozgrywającą się na przestrzeni tysięcy lat i obserwuj, jak zmienia się świat” - głosi opis.

Zobacz na YouTube

Założenia rozgrywki będą oczywiście podobne: budujemy konstrukcje z kulek szlamu, by przedostać się na koniec etapu. Mowa najczęściej o mostach, ale w przypadku sequelu wspomniano także o wieżach, terraformowaniu terenu czy „napędzaniu latających maszyn”.

„Świat jest piękny, niebezpieczny i ewoluujący” - czytamy dalej. „Każdy poziom posiada realistyczną symulację fizyki i płynów. Buduj, rozbryzguj, eksploduj, niszcz, lataj i kulaj się w ramach własnych, unikatowych rozwiązań każdego poziomu”.

Podobnie jak w przypadku oryginału, za prace odpowiadają firmy 2D Boy oraz Tomorrow Corporation. Ta pierwsza w ostatnich piętnastu latach nie była zbyt aktywna, ale ta drugie studio odpowiadało między innymi za Little Inferno, 7 Billion Humans czy - ostatnio - za The Captain.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

World of Goo 2

Video Game

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze