Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sony wyjaśnia działanie nagrywania czatu głosowego na PS5

Rozmowy jako dowód w zgłaszanych skargach.

  • Konsola zarejestruje ostatnie 5 minut rozmowy
  • Do skarg na użytkowników dołączymy 40-sekundowy plik dźwiękowy

Sony przedstawiło dodatkowe szczegóły na temat działania ujawnionej kilka dni temu opcji nagrywania czatu głosowego na PS5 i wysyłania zapisu do firmy w celu moderacji.

Koncern wyjaśnia, że na PlayStation 5 do zgłoszenia niewłaściwego zachowania danego użytkownika w formie dowodu będzie można dołączyć trwający 40 sekund plik dźwiękowy - 20 sekund głównej rozmowy i 10 sekund sprzed i po konwersacji.

Skargi wyślemy z poziomu konsoli. Moderatorzy przesłuchają zapis i zdecydują o ewentualnym ukaraniu niewłaściwie zachowującego się gracza, przy czym Sony zakłada, że nie wszystkie wnioski będą prawidłowe i obiecuje udostępnić porady dotyczące właściwego raportowania.

Zobacz na YouTube

PS5 w swojej pamięci zachowa ostatnie 5 minut prowadzonej przez użytkowników konwersacji. Zabraknie możliwości wyłączenia funkcji, ale koncern zaznacza, że celem opcji nie jest ciągłe monitorowanie i słuchanie rozmów posiadaczy urządzenia.

PlayStation 5 trafi do sprzedaży 19 listopada.

Read this next