Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sfinansowana na Kickstarterze gra Amplitude opóźniona do lata

Tytuł na PS3 i PS4.

Studio Harmonix poinformowało, że gra rytmiczna Amplitude ukaże się latem tego roku, a nie jak pierwotnie planowano - w marcu.

„Po raz pierwszy pracujemy na PlayStation 4 i sporo się uczymy” - napisano w aktualizacji na Kickstarterze, gdzie w maju ubiegłego roku sfinansowano produkcję.

„Włożyliśmy sporo pracy w autorski silnik, by wspierać nową, świetną zawartość w tej odsłonie. Te czynniki opóźniają premierę o kilka miesięcy.”

Oryginalna wersja Amplitude zadebiutowała w 2003 roku na PlayStation 2. Gracz przejmował kontrolę nad kosmicznym pojazdem poruszającym się po trasie złożonej z kilku ścieżek, celem było wciskanie odpowiednich przycisków w rytm odtwarzanego utworu.

Harmonix obiecuje, że odbiorcy mogą liczyć na wysoki poziom trudności, „jak w Dark Souls, tylko z muzyką”. Twórcy chcą też, by produkcja działała przy 60 klatkach na sekundę.

Cover image for YouTube videoAmplitude Gameplay First Look

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Oczekiwanie na obraz okładki

Amplitude HD

PS4, PS3

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze