Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Projektant Titanfall i Apex Legends zakłada nowe studio

Razem z grupą weteranów.

Grupa byłych pracowników Respawn Entertainment założyła nowe studio, Wildlight Entertainment. Szczegóły na temat planów są skąpe, lecz w zespole z pewnością nie brakuje doświadczenia.

Ekipa składa się niemal w całości z osób, które pracowały w przeszłości nad Apex Legends oraz Titanfall, lecz odeszli z firmy w czasie ostatnich 14 miesięcy. Na oficjalnej stronie można także znaleźć ogłoszenia o prace, a założenia wydają się być ambitne.

Szefem przedsięwzięcia jest Chad Grenier, który karierę zaczynał od programowania i projektowania poziomów na potrzeby serii Call of Duty. Po ukończeniu Modern Warfare 2 (tego z 2009 roku) razem z Vincem Zampellą opuścił Infinity Ward, by zostać projektantem Titanfall 1 i 2.

Jest też Mohammad Alavi, który może pochwalić się niemal identyczną ścieżką kariery. To właśnie ten deweloper był podobno odpowiedzialny za skasowany niedawno projekt kampanii fabularnej w ramach Apex Legends, określany niekiedy - raczej błędnie - jako Titanfall 3.

W zespole są także Carlos Pineda i Jason McCord, kolejni projektanci Titanfall 2 oraz Apex Legends; a także twórcy lokacji w tych tytułach, a więc José R. Zavala (teraz dyrektor artystyczny Wildlight) oraz Robert Tuabe; grafik techniczny Michael Cook i wielu innych pracowników Respawn.

„Jesteśmy nowym, w pełni zabezpieczonym finansowo studiem, koncentrującym się na tworzeniu dużych, odważnych i oryginalnych światów o epickiej jakości i skali - czytamy na oficjalnej stronie. Nie podano, kto zapewnia pieniądze. „Już od jakiegoś czasu po cichu pracujemy nad nową licencją. Upłynie jeszcze trochę czasu, zanim będziemy mogli powiedzieć coś więcej, ale jesteśmy podekscytowani”.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze