Skip to main content

Polskie People Can Fly tworzy najwyraźniej ambitne RPG dla Microsoftu

Tajemniczy Project Maverick.

Oferty pracy zamieszczone na stronie warszawskiego studia People Can Fly - twórców m.in. serii Outriders - rzucają nieco więcej światła na tajemniczy Project Maverick, którego wydaniem zajmie się Microsoft.

W ramach szybkiego przypomnienia: o nowej produkcji studia dowiedzieliśmy się w czerwcu. Project Maverick ma być ambitnym tytułem z segmentu AAA, z budżetem od 30 do 50 milionów dolarów. Od tamtej pory wielu szczegółów nie podano, ale z pomocą przychodzą na szczęście oferty prace zamieszczone na stronie firmy.

Dowiadujemy się z nich, że studio chętnie rozszerzy grono deweloperów o projektanta narracji, wyróżniającego się zamiłowaniem do gier z gatunku RPG oraz znajomością silnika Unreal Engine. Drugie z wymagań przewija się w większości opublikowanych ogłoszeń, bezpiecznie będzie więc założyć, że studio operuje na technologii od Epic Games.

W Bulletstorm VR zagramy jeszcze w tym roku.

Z informacji na stronie dowiadujemy się również, że rozwojem projektu zajmują się zarówno europejskie, jak i amerykańskie zespoły. Wielokrotnie przewija się również wzmianka o produkcji AAA, wygląda więc na to, że plany są ambitne. Nie pozostaje nic innego, jak czekać na oficjalną zapowiedź.

W ogłoszeniu pada też wzmianka o tym, że People Can Fly pracuje aktualnie nad długą listą innych nieujawnionych jeszcze projektów. „Gemini opracowujemy razem ze Square Enix, Maverick to gra AAA przygotowywana we współpracy z Microsoft, a Bifrost, Victoria i Dagger to projekty, które rozwijamy samodzielnie” - napisano.

Do tego jest jeszcze tajemnicze „Red”, znajdujące się na etapie koncepcyjnym, a także dwie gry poświęcone technologii wirtualnej rzeczywistości: Green Hell VR oraz Bulletstorm VR. Drugi z wymienionych tytułów zadebiutuje na rynku już 13 grudnia obecnego roku.

Zobacz także