Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Oglądalność „The Last of Us” rośnie. HBO podało wyniki trzeciego odcinka

Ważne osiągnięcie dla wytwórni.

Trzeci odcinek serialu „The Last of Us” może poszczycić się większą oglądalnością w dniu premiery niż dwa poprzednie epizody. Dzięki temu obraz jest już oficjalnie drugą najczęściej oglądaną produkcją oryginalną HBO.

Jak możemy się dowiedzieć z opublikowanej informacji prasowej spółki WarnerMedia, trzeci odcinek postapokaliptycznej sagi zgromadził przed ekranami 6,4 miliona widzów. Stanowi to wzrost oglądalności o 12 procent w stosunku do poprzedniego epizodu.

Aktualnie adaptacja gry znajduje się na drugim miejscu najczęściej oglądanych produkcji HBO z łącznym wynikiem 21,3 miliona widzów. Przygody Joela i Ellie wyprzedza „Ród Smoka” z 29 milionami widzów, a na trzecim i czwartym miejscu plasują się odpowiednio „Euforia” - 19,5 miliona - oraz „The White Lotus” - 15,5 miliona.

Jest to ważny moment w historii wytwórni, gdyż po raz pierwszy w HBO może się pochwalić nadawaniem jednocześnie aż czterech seriali (wspomniane wyżej tytuły), których oglądalność plasuje się na średnim poziomie 15 milionów widzów na odcinek. Dla porównania, ostatnio zbliżone wyniki osiągnięto w 2002 roku, gdy jednocześnie emitowano „Rodzinę Soprano”, „Seks w wielkim mieście” i „Sześć stóp pod ziemią”.

Zacytowano również bardzo pozytywne recenzje trzeciego odcinka „The Last of Us”. Krytycy w szczególności docenili występ Nicka Offermana jako Billa. Sceny przedstawiające wspólne życie Billa i Franka magazyn Esquire nazwał „momentem w historii telewizji, którego nigdy nie zapomnimy”.

Read this next