Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Microsoft wycofał Game Passa za 4 zł - tuż przed premierą Starfield

Trzeba wykupić dostęp na co najmniej miesiąc.

Microsoft zakończył popularną promocję, pozwalającą przez 14 dni testować usługę Game Pass za niewygórowaną cenę 4 zł. Co jednak ciekawe, na taki krok zdecydowano się na zaledwie kilka dni przed premierą Starfielda.

Jak możemy zauważyć na stronie usługi, opcja wypróbowania subskrypcji, która dostępna była dla nowych użytkowników lub powracających po dłuższym czasie, nie jest już dostępna. Od teraz osoby zainteresowane dołączeniem do oferty będą musiały zadowolić się wykupieniem dostępu na okres co najmniej miesiąca.

Być może producent Xboxa spodziewa się wzmożonego napływu nowych abonamentów w związku z premierą wyczekiwanej gry i wycofując najtańszą opcję chce zmaksymalizować potencjalny zysk. Przypomnijmy, że obecnie usługa Game Pass kosztuje 39,99 zł miesięcznie na PC, 42,99 zł miesięcznie na konsolach Xbox lub 62,99 zł miesięcznie za wariant Ultimate.

Warto też zauważyć, że nie jest to pierwszy raz, kiedy opcja dwóch tygodni dostępu za cztery złote została wycofana. Już wcześniej wycofano ją na początku roku i przywrócono w zeszłym miesiącu - niestety w dość niesprzyjających okolicznościach, bo przy okazji podniesienia cen abonamentu. Daje to jednak nadzieję, że promocja powróci jeszcze w przyszłości.

Jeśli natomiast chodzi o Starfield, to gra trafi do sprzedaży 6 września i od tego też dnia będzie dostępna dla abonentów Game Pass. Jednak osoby, które zdecydują się na zakup bogatszej Edycji Premium, oprócz skórek wyposażenia i dostępu do pierwszego dodatku fabularnego otrzymają też wczesny dostęp do produkcji, już od 1 września. Tytuł dostępny będzie ekskluzywnie na PC i konsolach Xbox Series X/S.

Read this next