Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

„Loki” podbija Disney+. Świetna oglądalność pierwszego odcinka

Marvel Studios ma powód do radości.

Serial „Loki” z Tomem Hiddlestonem w roli głównej powrócił w mocnym stylu. Pierwszy odcinek drugiego sezonu zanotował świetną oglądalność. Co więcej, jest to druga najlepsza premiera Disney+ w tym roku.

Epizod „Uroboros” pojawił się na platformie 6 października i w ciągu zaledwie trzech dni osiągnął aż 10,9 miliona wyświetleń - informuje Deadline. Przypomnijmy, że Disney, podobnie jak Netflix, „wyświetlenia” definiuje jako łączny czas wszystkich odtworzeń podzielony przez długość odcinka. W tym przypadku całkowity czas oglądania premierowego epizodu wyniósł 512 milionów minut, a trwał on 47 minut.

Szaleństwo w multiwersum trwa w najlepsze. Loki w drugim sezonie znów trafia do agencji TVA, strzegącej właściwego biegu linii czasowejZobacz na YouTube

W tym roku lepiej od boga psot wypadł tylko pierwszy odcinek trzeciego sezonu „The Mandalorian”, który zatrzymał widzów przed ekranami na około 823 miliony minut. Co warto zaznaczyć, nie są to dane oficjalnie podane przez Disneya, ale przez firmy analityczne.

Serwis bowiem rzadko chwali się oglądalnością swoich projektów, choć zrobił niedawno wyjątek i ogłosił rezultat serialu „Star Wars: Ahsoka”. Pierwszy odcinek produkcji, autorstwa Dave’a Filoniego, uzyskał 14 milionów wyświetleń w ciągu pięciu dni od debiutu.

Wynik „Lokiego” nie może jednak zbytnio dziwić. Tytuł jest wysoko oceniany przez publiczność. Przypomnijmy, że w serwisie Rotten Tomatoes, pierwszy sezon uzyskał 91 procent pozytywnych ocen od recenzentów i równie imponujące 90 procent od widzów. Z kolei druga odsłona, która dopiero się rozkręca, już otrzymała 89 procent pozytywnych wpisów od recenzentów i aż 94 procent od widzów.

Read this next