Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

It Takes Two - sowa, wyrzutnia i winda: zagadka z czasem i klonami

Przewijanie czasu i teleportacja.

Kiedy rozwiążesz już zagadkę z orłem w rozdziale Zegar z kukułką w It Takes Two, czeka cię kolejna łamigłówka - z sową, wyrzutnią i windą. Na szczęście jej rozwiązanie jest szybkie i proste.

Cody musi najpierw przesunąć oś czasu drewnianej sowy maksymalnie w lewo, co sprawi, że platforma (1) się opuści. May musi teraz na nią stanąć.

Cody zwalnia obsługę czasu (kółkiem lub B na kontrolerze), a platforma wystrzeliwuje May na znajdującą się z przodu windę. Musi być ona w jak najniższej pozycji, aby mogła wspiąć się na pierwszy podest.

Manipulując czasem, Cody podnosi windę do góry, a May zostawia klona na „pierwszym piętrze” (2).

Cody opuszcza windę, a May teleportuje się w miejsce klona, dzięki czemu ląduje na „drugim piętrze” (3).

Po ponownym podniesieniu windy, wystarczy, że May pójdzie w prawo (4), a następnie za róg, a następnie aktywuje dźwignię.

Po interakcji z dźwignią - drewnianym ptakiem - bohaterowie mogą kontynuować podróż.

Następnie: It Takes Two - klatka z kluczem, nożyce: zagadka z czasem i klonami

Spis treści: It Takes Two - Poradnik, Solucja

Poprzednio: It Takes Two - kalejdoskop: łączenie kafelków, obrotowa wieża

O autorze
Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.

Komentarze