Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Halo Infinite nie wygląda jak gra nowej generacji - fala komentarzy po prezentacji tytułu

Grafika pod obstrzałem.

Wczoraj Microsoft zaprezentował pierwszy gameplay z Halo Infinite, czyli nowej odsłony flagowej dla platform Xbox serii. Pokaz nie wszystkim się spodobał - w mediach społecznościowych nie brakuje głosów, że gra nie wygląda jak tytuł nowej generacji.

Duża część fanów krytykuje między innymi jakość modeli poszczególnych postaci, a także terenów. Zwracają również uwagę na niedobory w oświetleniu i cieniach, choć twórcy ze studia 343 Industries potwierdzili, że w przyszłości zaimplementują obsługę techniki ray tracingu.

Niektórzy uważają, że pod względem wizualnym gra przypomina Minecrafta i inne starsze, a zarazem uboższe w kwestii grafiki produkcje. Inni w żartobliwym tonie zastanawiają się, czy pozycja nie miała czasem pojawić się na Xbox 360, a nie Xbox Series X.

„Byłem na tyle podekscytowany, że wstałem wcześniej. Wyciągnąłem telefon, obejrzałem zwiastun i byłem… Cóż, nie spodobał mi się i boli mnie, gdy to piszę, ale grafika wyglądała plastikowo, model kosmity z końcówki był niezwykle okropny, a przeciwnicy prezentowali się strasznie” - twierdzi killerbacon678 z forum Reddit.

Do krytyków dołączył nasz kolega z brytyjskiej redakcji Eurogamera. Wesley Yin-Poole także uważa, że pozycja nie wygląda zbyt dobrze, choć podkreśla, że w ruchu tytuł prezentuje się nieco lepiej. Przekonuje jednak, że to w pewnej mierze wina zastosowanego stylu artystycznego, przez który przypomina grę wykonaną z plastikowych klocków.

Dodaje, że problemem jest zapewne fakt, że produkcja musi działać na szerokim spektrum urządzeń - nie tylko na konsoli nowej generacji i PC, ale też platformach Microsoftu poprzedniej generacji i w ramach streamingu. „Celem Halo Infinite nie jest sprzedanie Xbox Series X. Chodzi o sprzedanie usługi Xbox Game Pass”.

Część internautów zwraca jednak uwagę, że przedstawiony wczoraj gameplay pochodzi z wczesnej wersji, która miała być pokazywana na tegorocznym E3 i powstała kilka miesięcy temu - jeszcze przed pandemią koronawirusa.

Źródło: Eurogamer.net, Reddit

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Halo: Infinite

Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.
Komentarze