Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Evil West - przeciwnicy z tarczą

Jak pokonać ciężkich przeciwników kryjących się za osłoną.

Niektórzy wrogowie w Evil West potrafią być naprawdę uciążliwi. Należą do nich potężni wrogowie kryjący się za tarczami. Na szczęście istnieje kilka sposobów, by sprawnie się z nimi uporać. Znajdziesz je na tej stronie.

Aby uszkodzić i ostatecznie zniszczyć tarczę przeciwnika, wystarczy atakować ją wystarczająco długo przy pomocy podstawowego ataku rękawicą. Może to jednak trochę potrwać i nie należy do najbezpieczniejszych metod. Są inne sposoby.

  • Najbezpieczniej jest wykorzystać obrzyn odblokowywany zaraz po misji w Calico. Jest to broń specjalna przystosowana do walki na bliskich dystansach i o ogromnej sile rażenia. Może razić wielu wrogów jednocześnie, jednak najlepiej sprawdza się w walce z wrogami kryjącymi się za tarczami.
  • Czasami jeden celny strzał potrafi zniszczyć tarczę i odsłonić wroga na nasze ataki.
  • Po każdym strzale obrzyn potrzebuje czasu, aby naładować kolejny strzał. Postaraj się wykorzystywać tę broń taktycznie i nie pudłować.
  • Strzał z obrzyna oddajemy, wciskając klawisz F na klawiaturze lub przycisk X/kwadrat na kontrolerze.
  • Innym sposobem jest unikanie wrogich ataków w taki sposób, aby znaleźć się za nieosłoniętymi plecami przeciwnika.
  • Plecy wroga nie są chronione, dzięki czemu łatwiej pozbawić go zycia.
  • Wbrew pozorom nie jest łatwo wymanewrować przeciwnika z tarczą, więc zachowaj ostrożność i postaraj się używać w takich sytuacjach broni palnej i innych ataków dystansowych.
  • W późniejszych etapach gry zdobędziesz inne przydatne umiejętności i bronie, które ułatwią starcia z ciężkimi przeciwnikami, jednak i wrogowie staną się silniejsi oraz bardziej pospolici.
  • Pamiętaj, że zniszczona tarcza po kilku chwilach magicznie się zregeneruje, więc dobrze wykorzystaj czas, gdy przeciwnik jest bezbronny i staraj się zadać mu jak najwięcej obrażeń, póki pozbawiony jest osłony.

Spis treści: Evil West - poradnik i najlepsze porady

O autorze
Awatar Marek Makuła

Marek Makuła

News & Content Writer

Marek to miłośnik modów, kawy i jezior. Jego serce bije w 32 bitach. Lubi grać bez minimapy i wspierać fanowskie projekty.