Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Eidos Montreal chwali się silnikiem graficznym nowej odsłony Deus Ex

Nie będzie to gra MMO.

Studio Eidos Montréal pochwaliło się nowym silnikiem graficznym, który posłuży przy pracach nad najnowszą odsłoną serii Deus Ex.

Nowa technologia otrzymała nazwę Dawn Engine. W rzeczywistości jest zmodyfikowaną wersją Glacier 2 od IO Interactive i powstała z myślą o PC i konsolach obecnej generacji.

„Pracowaliśmy bez wytchnienia przez kilka ostatnich lat, rozwijając oprawę artystyczną i immersję w naszych grach. Wierzymy, że silnik pozwoli polepszyć rozgrywkę i narrację, jakie staramy się tworzyć” - uważa David Anfossi, szef Eidos Montréal.

Twórcy zapewnili także, że nowa produkcja w świecie Deus Ex nie będzie sieciową grą MMO, czego obawiała się część graczy.

„W przeszłości bazowaliśmy na istniejących silnikach, co ograniczało kreatywność. Zdecydowaliśmy, że czas zainwestować w przygotowanie technologii dostosowanej do naszych potrzeb” - dodał Sacha Ramtohul, odpowiedzialny za kontakty ze społecznością.

Deweloper ostrzegł także, by nie analizować zbytnio poniższego screena, który ma tylko prezentować możliwości nowego silnika, a nie scenę z gry.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze