Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dlaczego w Cyberpunk 2077 nie ma policyjnych pościgów? Twórca wyjaśnia

Powody są dość prozaiczne.

Główny projektant zadań w Cyberpunk 2077 - Paweł Sasko - kontynuuje serię streamów z gry, odpowiadając na pytania użytkowników. Podczas ostatniej transmisji poruszył między innymi temat pościgów policyjnych.

Tych w polskim tytule nie ma, a działania stróżów prawa - pierwotnie polegające na prostym teleportowaniu się za plecy postaci - były w przeszłości często krytykowane za zbyt duży minimalizm ze strony deweloperów.

- Każda inna gra z otwartym światem ma takie rozwiązania - zauważył jeden z fanów, pytając właśnie o brak pościgów w Cyberpunk 2077.

Kluczowy moment od 3:48:40Zobacz na YouTube

- Po pierwsze, nie każda gra z otwartym światem, ponieważ nie sądzę, żeby takie elementy miały być w Sonicu czy Elden Ring - zażartował Sasko, mając na myśli zapewne nadchodzące Sonic Frontiers.

- Mówiłem o tym już wiele razy w przeszłości. Mierzyliśmy się z różnymi ograniczeniami, a w tym konkretnym przypadku chodziło o ograniczenia techniczne - dodał deweloper.

- Nie wiem, co więcej mogę powiedzieć na ten temat. To było ograniczenie techniczne i elementu po prostu nie udało się wprowadzić - wyjaśnił Sasko, nie wdając się w szczegóły.

W ostatniej transmisji ponownie nie zabrakło gości, a sporo zakulisowych informacji przedstawili między innymi reżyser muzyki Marcin Przybyłowicz oraz Paweł Ochocki, starszy projektant przerywników filmowych.

Read this next