Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Cyberpunk 2077 - Dzień próby: zdrada Reeda

Uciekamy razem z Songbird.

Dotarliśmy do momentu odbicia Songbird z rąk pułkownika Hansena w dodatku Phantom Liberty do Cyberpunk 2077. W kluczowym momencie V decyduje się zdradzić agentów FIA i razem z So Mi uciec z budynku stadionu - misja główna Dzień próby.

Po wybraniu ścieżki Songbird rozmawiamy z netrunnerką i czekamy, aż zhakuje systemy zabezpieczeń na stadionie. Kiedy So Mi da nam sygnał, że jej hack jest gotowy, dajemy znak Alex, aby zabiła Hansena. Czekamy, aż towarzyszka dojdzie do siebie i idziemy w stronę bramy. W skrzyniach znajdziemy nieco broni, która pozwoli nam się przebić dalej.

Podczas ucieczki w kilku momentach możemy poprosić Songbird, aby zhakowała i uruchomiła jedno z pobliskich urządzeń, co może pomóc nam w walce. Po wejściu po schodach zobaczymy szafkę z naszymi rzeczami (1) po lewej stronie. Jeśli jednak chcemy zdobyć unikalny rewolwer Hansena - Bald Eagle - to musimy najpierw pójść prosto (2), aż wrócimy do baru, gdzie Alex zabiła watażkę. Należy to zrobić teraz, bo po otwarciu szafki z naszym sprzętem brama zamknie się za nami.

Następnie przebijamy się przez hangar, aż dotrzemy do targowiska. Tutaj musimy cały czas podążać za znacznikiem prosto, eliminując kolejnych wrogów. Po walce przy bramie stadionu So Mi każe nam skręcić przez drzwi na zaplecze, znajdujące się po lewej stronie od wyjścia. Po przejściu korytarzami dobieramy do skrzyń, które przesuwamy.

Przechodzimy przez dziurę w kratach i podążamy korytarzem technicznym. Odnajdujemy klatę schodową, którą schodzimy na niższy poziom. Na dole trafimy na jeszcze kilku wrogów. Neutralizujemy ich wybraną metodą i idziemy dalej. Dotrzemy w końcu do otwartego szybu, którym zeskakujemy na dół.

Znajdziemy się w kanałach, po których lata kilka dronów. Pozbywamy się ich, po czym idziemy dalej kanałami. Dotrzemy w końcu do kraty ściekowej. Otwieramy ją i pomagamy Songbird przejść przez obozowisko bezdomnych. Przed nim stoją dwa samochody - prowadzimy netrunnerkę do tego z szoferem i pozwalamy jej odjechać. Sami natomiast możemy wziąć drugie auto, aby wrócić do miasta. Na tym misja zakończy się, a na jej miejsce rozpocznie się kolejna - Ciernie i gwiazdy.

Następnie: Cyberpunk 2077 Widmo wolności - Ciernie i gwiazdy

Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja

Read this next