Co po premierze Diablo 4? Twórcy zapraszają na stream o dalszym rozwoju gry
Będzie o sezonach, przedmiotach kosmetycznych i Battle Pass.
Twórcy Diablo 4 planują transmisję, w trakcie której poznamy szczegóły planów rozwoju gry po premierze. Dowiemy się więcej przede wszystkim na temat sezonów, ale omówione zostaną też przedmioty kosmetyczne czy przepustka bojowa.
Za sobą mamy już dwa weekendy otwartej bety, a ostatnia okazja do zagrania przed premierą pojawi się między 12 a 14 maja. Dwa dni wcześniej twórcy opowiedzą o sezonach i innych kwestiach związanych z popremierową zawartością Diablo 4. Powinno to rozwiać część wątpliwości dotyczących choćby mikrotransakcji i waluty premium, a także rzucić nieco światła na nieco dalsze plany Blizzarda.
Specjalny stream odbędzie się na oficjalnych kanałach Diablo na Twitchu i YouTube w środę 10 maja o 20:00 czasu polskiego, a zobaczymy w niej dyrektora generalnego serii Diablo, Roda Fergussona, współreżysera gry, Josepha Piepiorę, dyrektora ds. zarządzania produktem Kegana Clarka oraz zastępcę dyrektora społeczności Adama Fletchera.
Na razie wiemy, że sezony w Diablo 4 będą trwały najpewniej po 3 miesiące, a na początku każdego gracze otrzymają nową przepustkę bojową, której wypełnienie powinno zająć około 80 godzin. Ponadto możemy liczyć na pewne nowości fabularne, które mają nadać kontekstu wprowadzanym w sezonach mechanikom. W tym kontekście należy spodziewać się jednak zaledwie kilku dodatkowych zadań, a nie pełnoprawnych historii czy całych nowych aktów.
Podczas przyszłotygodniowego streamu powinniśmy dowiedzieć się więcej. Być może doprecyzowane zostanie, czego należy spodziewać się w darmowej, a czego w płatnej wersji przepustki, a także jak konkretnie wyglądać będą mikrotransakcje. Premiera Diablo 4 zaplanowana jest na 6 czerwca, a sama produkcja zasadniczo dobiegła już końca. Twórcy skupiają się teraz najprawdopodobniej na dopracowaniu technikaliów i premierowej aktualizacji.
Dlaczego warto sięgnąć po „Legendy gier wideo”?
Dzięki książce poznasz największych twórców gier wideo w historii, a przy okazji dowiesz się, jak wielki był ich wpływ na wszystkie kolejne gry, również dzisiejsze hity, w które grasz na co dzień.
Kto pierwszy poruszył postacią na ekranie, jak narodziły się komputerowe RPG-i, dlaczego grom tak blisko do filmów, kto wymyślił otwarte światy, jak narodziły się strzelanki czy wreszcie, który znany twórca poleciał w kosmos jako drugi cywil w historii.