Skip to main content

Alan Wake Remastered - Odcinek 2 Opętany: powrót do Barry’ego

Wracamy do agenta, który znajduje się w opałach.

Ostatnim zadaniem w drugim odcinku gry Alan Wake Remastered jest powrót do wynajętego domku letniskowego. W tym celu wykorzystamy samochód terenowy, a na sam koniec zmierzymy się z drapieżnymi ptakami.

Startując na tarasie widokowym, kieruj się w stronę campingu poprzez mostek (1). Musisz zdobyć klucze do zamkniętego auta. Udaj się na drugą stronę parkingu. W toalecie po prawej (2) znajdziesz amunicję, a we wnętrzu tej po lewej stronie (3) odnajdziesz klucze. Wychodząc, uważaj na pojedynczego przeciwnika, który wyskoczy z kabiny.

Wróć do samochodu. Przejdź przez bramę garażu i wsiądź do pojazdu. Zapoznaj się z jego obsługą na parkingu i wyjedź przez bramę (4). Jedź drogą w dół. Dojedziesz do miejsca, gdzie trasa będzie zablokowana przez drewniane bale (5). Zjedź w stronę jasnego punktu po lewej (6) i podążaj objazdem.

Wkrótce wrócisz na asfaltową drogę. Nieco dalej natrafisz na kolejną blokadę (7). Ponownie skręć w lewo, przejedź przez niewielki parking i wjedź na krętą drogę prowadzącą do schroniska, gdzie byliśmy w jednej z poprzednich misji. Wjedź na leśną drogę (8), która odznacza się koleinami.

Dalszą drogę zatarasuje kamper (9). Wysiądź z samochodu i przejdź przez lukę pomiędzy pojazdami. Idź wzdłuż samochodu (10), przy którym znajduje się skrzynia z amunicją. Chwilę później zostaniesz zaatakowany przez paru wrogów (11).

Gdy się z nimi uporasz, popędź ścieżką w górę, aż dotrzesz do domku (12). W jego wnętrzu znajduje się Barry. Aby wejść do budynku, musisz najpierw pokonać krążące ptaszyska. Udaj się na tyły domu, mijając go z prawej strony (13).

Oczekuj na ataki ptaków i w momencie, gdy będą zbliżać się, kieruj na nie światło latarki. Wsłuchuj się w odgłosy, które wydają, aby wyczuć moment nalotu. Jeżeli wystarczająco długo oślepisz stado, to zostanie ono wyeliminowane. Wykorzystaj race sygnałowe, które znajdziesz w czerwonej skrzynce (14). Po wyeliminowaniu wszystkich ptaków, porozmawiaj z Barry’m, co zakończy drugi odcinek gry.