Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Alan Wake Remastered - walka, wrogowie: jak pokonać

System walki w grze.

W grze Alan Wake Remastered napotkamy na swojej drodze kilka typów przeciwników. Każdy z nich zachowuje się w odmienny sposób, a więc należy zastosować inną taktykę w trakcie starć z nimi. Poniżej prezentujemy kilka wskazówek jak radzić sobie z potworami.


Na tej stronie:


Podstawy walki

Eliminację każdego wroga trzeba rozłożyć na dwa etapy. Pierwszy z nich to zniszczenie mrocznej osłony. Aby to uczynić, należy skierować światło latarki na potwora i poczekać, aż okrąg symbolizujący stan osłony całkowicie się skurczy, dopierow wtedy możemy strzelać. W trakcie walki przydatne jest opanowanie prostej mechaniki uników, której uczymy się w jednej z pierwszych misji.


Rodzaje przeciwników

W grze spotkamy standardowych przeciwników, których spokojnie wyeliminujemy przy pomocy latarki i pistoletu. Na silniejsze potwory lepiej przygotować sobie zapas amunicji do strzelby, karabinu lub rakietnicy. Używając rakietnicy oraz granatów błyskowych możemy błyskawicznie zniszczyć kilku wrogów, lub silniejszych przeciwników, jednym uderzeniem. I to nawet, gdy nadal mają mroczną osłonę.

Atakujące drapieżne ptaki wystarczy potraktować światłem naszej latarki. Warto również uważać na potwory mające do dyspozycji broń miotaną. Innym irytującym przeciwnikiem są szybkie potwory, które stają się niewidzialne przez moment i próbują zaatakować od pleców. Wtedy najlepiej ustawić się przy jakiejś ścianie i poczekać, aż pojawią się blisko nas.

Wspomniane wyżej uzbrojenie świetnie nada się też do niszczenia sporej wielkości obiektów, które będą nas od czasu do czasu nękać. Mogą to być pojazdy przejęte przez Ducha Mroku lub latające wózki czy inne elementy otoczenia.

Następnie: Alan Wake Remastered - leczenie, jak uzupełnić zdrowie

Spis treści: Alan Wake Remastered - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Alan Wake Remastered - broń, aminicja, naboje

Read this next