Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wydawca przeprasza za The Outer Worlds na PS5 i XSX. Poprawki w drodze

Najwyraźniej nad łatką nie pracuje Obsidian.

Po doniesieniach o fatalnej optymalizacji The Outer Worlds: Spacer's Choice wydawca gry wystosował oficjalne przeprosiny i zapewnił, że zespół Private Division już pracuje nad poprawkami.

Twórcy postanowili ustosunkować się do problemów technicznych najnowszego wydania gry. Przedstawiciel studia Obsidian opublikował na Reddicie post, w którym przeprasza graczy napotykających problemy i zapewnia, że zespół Private Dvision już pracuje nad stosowną aktualizacją. Podobny post pojawił się na Twitterze Private Division.

Na razie nie wiadomo, kiedy łatka zostanie wydana. Z opublikowanych postów wynika jednak jeszcze jedna nader intrygująca rzecz - wygląda na to, że poprawą nowej edycji gry zajmuje się jeden z zespołów pracujących dla wydawcy, a nie samo Obsidian Entertainment. Podkreśla to też prośba o kierowanie zgłoszeń do pomocy technicznej Private Division, do której odsyła autor wpisu na Reddicie.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek inne problemy podczas gry, prześlij zgłoszenie do pomocy technicznej Private Division. Są dedykowanym wsparciem dla The Outer Worlds, a my dokładamy wszelkich starań, by przekazać im wszystkie informacje niezbędne do znalezienia rozwiązania tak szybko, jak to możliwe” - napisał ObsidianChris.

Informowaliśmy ostatnio o kiepskim stanie technicznym nextgenowego wydania The Outer Worlds, które cierpi na poważne spadki FPS, co szczególnie widoczne jest na konsolach PlayStation 5. Płynność gry potrafi obecnie zejść poniżej 30 klatek na sekundę i nawet w trybie wydajności nie oferuje satysfakcjonującego klatkażu.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Powiązane tematy
O autorze
Awatar Marek Makuła

Marek Makuła

News & Content Writer

Marek to miłośnik modów, kawy i jezior. Jego serce bije w 32 bitach. Lubi grać bez minimapy i wspierać fanowskie projekty.

Komentarze