Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Witchfire „to gra The Astronauts, a nie Adriana Chmielarza”

Główny projektant Painkillera podkreśla zasługi zespołu.

Adrian Chmielarz, współzałożyciel warszawskiego The Astronauts, zaznaczył - w odpowiedzi na reakcje na ujawnienie nowej gry studia - we wpisie na Facebooku, że Witchfire nie jest „jego” dziełem.

Twórca zauważył, że żaden projekt w jego karierze „nie był aż tak mocną kolaboracją całego teamu oraz współpracowników zewnętrznych”.

- To jest gra The Astronauts, a nie Adriana Chmielarza. Ba, to nawet więcej niż gra The Astronauts - dodał deweloper.

Chmielarz oznajmił, że studio nawiązało współpracę z najlepszymi twórcami, specjalistami w różnych dziedzinach. Za muzykę odpowiadają Mikołaj Stroiński (Wiedźmin 3, Zaginięcie Ethana Cartera) i Marcin Przybyłowicz (Wiedźmin 3, Gwint, Hard West).

Deweloper wymienił też i podkreślił wysiłek Marka Kaplity, projektanta broni, a także animatora uzbrojenia - Jakuba Kisiela.

Zobacz na YouTube

Są też słowa pochwały dla Marcina Klickiego, zatrudnionego w CD Projekt RED, który stworzył widoczny w teaserze gry model jednego z przeciwników.

- Większość Witchfire'a wykuwa się wspólnie. Tak wspólnie, że później trudno ustalić, czyj konkretnie był jakiś pomysł - podkreślił Chmielarz.

- Jeszcze wczoraj na naszym Slacku trwała dyskusja, komu teaser zawdzięcza „bait and switch” twista, czyli zmyłkę, że mamy do czynienia z kolejnym walking simulatorem.

Twórca zapowiedział też, że najbliższe miesiące będą związane najpewniej z zupełną ciszą na temat projektu. The Astronauts skupi się na produkcji gry, by następnym razem móc pokazać bardziej konkretny „fragment”, a nie krótki teaser.

Witchfire to strzelanka FPP w klimatach dark-fantasy. Gra powstaje z myślą o PC, ale wersje konsolowe nie zostały wykluczone. Data premiery nie jest jeszcze znana.

Read this next