Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wiedźmin 3 - Represje w Novigradzie: Lussi, Walter

Skarb, Walter, Lussi, Fritz - zadania poboczne w Novigradzie.

Zadanie Represje w Novigradzie w grze Wiedźmin 3 możemy rozpocząć w dwóch różnych punktach. Naszym zadaniem jest zebrać klucze od trzech złodziei, którzy stali się celami łowców czarownic. Po zdobyciu wszystkich trzech kluczy będziemy mogli otworzyć ukryty skarb.

Uwaga: Jeśli szukałeś zadania Represje w Novigradzie z rannym łowcą czarownic, przejdź na tę stronę.

Aby zacząć, musimy spotkać się z Lussi (1) lub Walterem (2).

Mapę w pełnym rozmiarze można zobaczyć pod tym linkiem

Niezależnie kogo spotkamy początkowo, trop zaprowadzi nas do pozostałych członków gangu.


Na tej stronie:


Lussi - wypędzenie upiorów

Spotkasz proszącą o pomoc młodą kobietę (3). Lussi - bo tak ma na imię dziewczyna - prosi wiedźmina o wypędzenie upiorów z jej mieszkania. Zgódź się i podążaj za nią.

Wewnątrz budynku zostaniesz zaatakowany przez dwóch łowców czarownic. Po rozprawieniu się z wrogami Lussi wyjaśni, że była celem inkwizytorów i musi uciekać.

Dziewczyna wręczy Geraltowi klucz i opowie o swoich towarzyszach oraz skarbie. Przeszukaj zwłoki łowców czarownic, by znaleźć list gończy - zaprowadzi cię do pozostałych członków gangu.


Walter - na progu domu

Na Waltera trafiamy, gdy bezskutecznie dobija się do drzwi domu (4). Po chwili mężczyznę zaatakują łowcy czarownic. Po pokonaniu przeciwników porozmawiaj z Walterem lub, jeśli nie przeżył, przeszukaj jego zwłoki. Wejdziesz w posiadanie klucza.

Przeszukaj też zwłoki łowców czarownic. Odnajdziesz list gończy, zaznaczający lokalizację pozostałych dwóch celów. Udaj się do wybranego z nich by kontynuować.


Fritz - śmierć we własnym mieszkaniu

Aby dostać się do mieszkania Fritza, udaj się w okolice domu Triss, wejdź po drewnianych schodach i otwórz drzwi na półpiętrze (6). Okazuje się, że przybyłeś za późno - złodziej jest już martwy.

Udaj się na piętro i podpal pochodnię przy schodach (7). Otworzy to tajny pokój (8) w ścianie obok.

Przeszukaj biurko, a znajdziesz kluczyk. Jeśli jeszcze nie masz wszystkich trzech kluczy, udaj się do kolejnego celu zadania.


Trzy klucze - odnalezienie skarbu

Po skompletowaniu wszystkich trzech kluczy wróć do domu Fritza. W tajnym pomieszczeniu, które uprzednio odkryłeś, podejdź do sejfu (9) i otwórz go.

W środku znajdziesz nieco kosztowności i przydatnych przedmiotów do alchemii i wytwarzania ekwipunku.

Zobacz także: Wiedźmin 3 - Zadania poboczne (spis alfabetyczny)

Spis treści: Wiedźmin 3 - Poradnik, Solucja

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

The Witcher 3: Complete Edition

Nintendo Switch

Wiedźmin 3: Dziki Gon

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.
Komentarze