Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórca serii God of War nie lubi gier o wysokim poziomie trudności

David Jaffe nie przepada za Returnal i Kena: Bridge of Spirits.

David Jaffe, który odpowiada za powstanie serii God of War, w nieprzychylnych słowach wypowiedział się grach o wysokim poziomie trudności.

„Kena, Metroid, Returnal, wszystkie one przewodzą bardzo trudnym grom. Być może projektantami są osoby z pokolenia NES-a, ale nienawidzę takich tytułów. Nie chodzi o to, że się starzeję, bo nigdy ich nie lubiłem” - pisze autor na Twitterze.

„Napływ podobnych produkcji nie był jednak tak gwałtowny [jak teraz - dop. red.]. Wygląda trochę tak, jakby deweloperzy chcieli odepchnąć od siebie graczy” - dodaje Jaffe.

Wśród gier, których nie lubi Jaffe, jest Returnal

Twórca God of War we wpisie odnosił się do Kena: Bridge of Spirits, Returnal i wydanego kilka dni temu Metroid Dread. Każda z wymienionych gier wyróżnia się właśnie wysokim poziomem trudności.

Debata o trudnych produkcjach powraca regularnie. Przykładowo przy okazji premiery Sekiro: Shadows Die Twice wiele osób zastanawiało się, czy tego typu tytuły nie powinny oferować opcjonalnego łatwego stopnia trudności.

Read this next