Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Tryb sieciowy Halo Infinite będzie szanował wolny czas graczy

Obiecują twórcy.

  • Multiplayer w Halo Infinite otrzyma sezony i season pass
  • W planach jest też osobna fabułą dla trybu sieciowego

Twórcy Halo Infinite ujawnili szereg nowych informacji na temat trybu sieciowego gry, dostępnego - jak wiemy z poprzednich zapowiedzi - za darmo dla wszystkich zainteresowanych. Zgodnie z obecnymi trendami, nie zabraknie przepustek sezonowych - ale w poszanowaniem wolnego czasu graczy.

Wiemy nawet, że pierwszy sezon otrzyma tytuł Heroes of Reach. To zapewne nawiązanie do postaci gracza, która ma stać się częścią szerszego uniwersum popularnej serii strzelanek.

Pomarańczka

„W centrum naszych planów jest głębokie ugruntowanie postaci z multiplayer w uniwersum Halo i nadanie im aktywnej roli w dalszych wydarzeniach” - czytamy w artykule na oficjalnej stronie.

„Wybraliśmy nazwę Heroes of Reach nie bez powodu. Reach ma bogatą historię, to ważne miejsce dla Spartan z przeszłości, a także kluczowy punkt dla przyszłych pokoleń tych żołnierzy, zaczynających badanie tajemnic kosmosu, który zmienił się fundamentalnie po wydarzeniach z Halo 5”.

Gra zaoferuje podobno najbardziej rozbudowany system modyfikowania wygląd postaci w historii cyklu. Strzelanka ma być rozwijana przez lata, a nowości będą pojawiać się w ramach kolejnych sezonów i mniejszych aktualizacji.

Nie może więc zabraknąć przepustek sezonowych, będących obecnie standardem w projektach sieciowych tego typu. Studio 434 Industries zapewnia jednocześnie, że zamierza szanować czas fanów.

Wygląd zmienimy także w dedykowanej aplikacji

„Chcemy, by gracze mieli fajne treści, aktywności, wydarzenia i nagrody w czasie trwania każdego z sezonów, ale nie chcemy wymagać od nich wielu godzin grania w tygodniu, by wszystko ukończyć” - czytamy. „Gracze mają dobrze się bawić, a nie męczyć jak na pełnym etacie”.

„Po pierwsze i najważniejsze, pracujemy ciężko, żeby upewnić się, że przepustka sezonowa nie jest grindem. Ma być dodatkowym źródłem nagród za czas, który i tak spędzamy w grze” - napisano dalej.

To oznacza między innymi, że sezony - trwające około trzech miesięcy każdy - nie będą bezpośrednio połączone z kolejnymi przepustkami, lecz oba te elementy będą funkcjonowały osobno.

Nie znamy daty premiery trybu sieciowego Halo Infinite, ponieważ Microsoft czeka jeszcze na ogłoszenie terminu debiutu innego tytułu - mowa zapewne o Call of Duty. Nowa produkcja z pewnością ukaże się jednak w tym roku, w okresie świątecznym.

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze