Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

„Squid Game: The Challenge” ma datę premiery. Do wygrania miliony

Stawką tym razem nie będzie życie.

Netflix, chcąc wykorzystać popularność serialu „Squid Game”, zrealizował reality show „The Challnege” w klimacie południowokoreańskiego hitu. W produkcji wzięło udział 456 uczestników, którzy zawalczą o 4,56 miliona dolarów. Premiera w listopadzie.

Program podzielono na dziesięć odcinków. Uczestnicy wezmą udział w zabawach inspirowanych serialem i nie tylko, ponieważ twórcy przygotowali kilka niespodzianek. Zawodnicy będą mogli zawiązywać sojusze i obmyślać wspólne strategie. Oczywiście stawką tym razem nie będzie życie. Wyeliminowani powrócą jedynie do domu z pustymi rękoma, jak informuje portal TVLine.

Cała produkcja została nakręcona w specjalnie przygotowanym studiu w Wielkiej Brytanii. Warto jednak zauważyć, że przez jakiś czas do mediów docierały niepokojące informacje z planu. Zawodnicy w trakcie nagrań narzekali na niskie temperatury i brak opieki ze strony Netflixa. Niektórzy rzekomo potrzebowali nawet pomocy medycznej po jednej z gier.

Cover image for YouTube videoSquid Game: The Challenge | Ostatnie zaproszenie na casting | Netflix
Według producentów, każdy mógł wziąć udział w castingu do programu

Po tych doniesieniach Netflix wystosował oficjalny komunikat w tej sprawie. „Bardzo dbamy o zdrowie i bezpieczeństwo naszej obsady oraz ekipy. Odpowiednio zainwestowaliśmy we wszystkie odpowiednie procedury. Chociaż na planie było bardzo zimno - uczestnicy byli na to przygotowani - wszelkie twierdzenia o poważnych obrażeniach są nieprawdziwe” - czytamy w oświadczeniu opublikowanym na stronie Variety.

Warto przypomnieć, że oryginalny serial „Squid Game” wciąż pozostaje najchętniej oglądaną produkcją w historii Netflixa. Użytkownicy spędzili 1,65 miliarda godzin na seansie pierwszego sezonu. Twórcy aktualnie przygotowują się do realizacji drugiej odsłony. Ponadto platforma zapowiedziała, że będzie w przyszłości inwestować większe środki w koreańskie treści.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Jakub Jusiński

Jakub Jusiński

Autor

Wielki fan kina wojennego i dramatów historycznych. Kuba zajmuje się głównie pisaniem newsów ze świata filmów, seriali i VOD.

Komentarze