Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Remake Silent Hill 2 „powali grafiką” - zapewnia polskie studio

To mocna strona Bloober Team.

Maciej Głomb - główny producent remake’u Silent Hill 2 - zapewnił w wywiadzie, że odświeżona odsłona kultowego horroru zaoferuje „doświadczenie wizualne najwyższej klasy”.

Jak dowiadujemy się z rozmowy opublikowanej na łamach portalu Gamingbolt, polskie studio Bloober Team stara się w jak najwierniejszy sposób oddać klimat oryginału z 2001 roku. Poprzeczkę postawiono wysoko, bowiem za wyznacznik jakości przyjęto remake Resident Evil 2 sprzed czterech lat. Twórcom zależy więc na zaoferowaniu graczom możliwie „najwyższej klasy wrażeń wizualnych”.

Można śmiało powiedzieć, że wizualia zawsze były mocną stroną Bloober Team i jestem pewien, że tak będzie nadal w przypadku Silent Hill 2” - mówił Głomb. „Wykonaliśmy wiele wstępnych prac wspólnie z Ito-san na początku produkcji, aby upewnić się, że jesteśmy po tej samej stronie z naszą artystyczną wizją gry”.

Nasze zespoły 2D i 3D są najlepsze w swoich dziedzinach, więc możecie spodziewać się najwyższej klasy wrażeń wizualnych. Przeprowadziliśmy wczesne testy zewnętrzne i otrzymaliśmy pozytywne opinie. Oczywiście przed nami jeszcze długa droga, ale jestem bardzo optymistycznie nastawiony na przyszłość” - dodał deweloper.

Prócz dopracowanej oprawy wizualnej, twórcy planują także odświeżenie fundamentalnych elementów gry. Postacie otrzymają nowy wygląd, lokacje zostaną odnowione, a sztuczna inteligencja przeciwników doczeka się usprawnień.

Gra pozostanie równocześnie wierna oryginałowi. Jak dowiedzieliśmy się już jakiś czas temu, zmiany rozgrywki w Silent Hill 2 nie będą zbyt drastyczne. Za najbardziej istotną modyfikację uznano zaimplementowanie dynamicznej kamery znad ramienia postaci, zamiast predefiniowanych kadrów z oryginału.

Remake nie otrzymał jeszcze oficjalnej daty premiery. Wiemy jednak, że trafi na PC oraz konsole PlayStation 5. Zgodnie z wcześniejszymi zapewnieniami, fabuła gry nie ulegnie zmianie. Znów pokierujemy losami Jamesa, który trafił do otulonego mgłą miasta Silent Hill, gdzie musi rozwiązać mroczną tajemnicę, związaną ze śmiercią swojej żony.

O autorze
Awatar Nikodem Idziak

Nikodem Idziak

News Writer

Kolekcjonuje wszystko, co bezużyteczne - od platynowych trofeów, po butelki po winie. Zakochany w RPG-ach, ambiencie i twórczości Boba Rossa.

Komentarze