Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Realistyczne uzębienie w materiale zza kulis STALKER 2

Oraz spojrzenie na inne elementy.

  • Autorzy STALKER 2 pochwalili się narzędziem do tworzenia realistycznych zębów
  • Deweloperzy przedstawili też wygląd mundurów i broni

GSC Game World opublikowało wideo, które przedstawia postępy w pracach nad STALKER 2. Deweloperzy zaprezentowali kilka elementów z gry.

Uwagę zwraca między innymi realistyczne uzębienie postaci. Twórcy przygotowali rozbudowane narzędzie, które - jak przekonują - pozwala w stosunkowo prosty sposób modyfikować oraz wstawiać lub usuwać poszczególne zęby.

Materiał pokazuje też modele strojów, wyróżniające się wysokim stopniem szczegółowości - na zbliżeniach widoczne są nacięcia i wystające nitki. Przedstawiono umundurowania dwóch frakcji znanych z poprzednich części serii: walczącej o swobodne rozprzestrzenianie się Zony organizacji Freedom i starającej się zapobiec rozszerzaniu strefy Duty.

W udostępnionym nagraniu zaprezentowano także kilka modeli broni. Arsenał w grze obejmie w sumie trzydzieści różnorodnych narzędzi, które gracze zmodyfikują w bliżej niesprecyzowany na razie sposób.

Głównym bohaterem powstającej produkcji jest przemierzający strefę Skif. Autorzy obiecują, że tytuł zaoferuje jeden z największych światów w historii. Nie zabraknie też wyborów, które przełożą się na jedno z kilku zakończeń.

STALKER 2 zmierza na PC i Xbox Series X/S, a w dniu premiery pojawi się w abonamencie Xbox Game Pass. Dokładny termin debiutu nie jest znany, ale gra powinna ukazać się jeszcze w tym roku.

O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.

Komentarze