Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dziesięć lat po premierze, Team Fortress 2 czeka spora aktualizacja

Modyfikacje balansu.

W październiku minie dziesięć lat od premiery strzelanki Team Fortress 2, lecz produkcja Valve nadal cieszy się sporą popularnością - twórcy szykują kolejną dużą aktualizację gry.

Listę innowacji ujawniano zazwyczaj dopiero po opublikowaniu nowości, lecz teraz deweloperzy stawiają na odwrotne podejście, więc dokładne plany znaleźć można na oficjalnej stronie.

Zmiany dotyczą siedmiu z dziewięciu dostępnych klas i związane są najczęściej z bronią oraz gadżetami dostępnymi dla poszczególnych archetypów.

Twórcy zauważają, że dostępny dla wszystkich postaci, awaryjny Panic Attack jest najrzadziej używaną bronią w grze, co powinno ulec zmianie. Strzelba otrzymuje więc większe obrażenia i mniejszą losowość w rozrzucie pocisków.

Największych zmian doczeka się zapewne Scout, z szerokimi modyfikacjami w niemal każdej broni. Engineer będzie zużywał metal przy naprawianiu na odległość, a Heavy nie będzie już musiał przerywać strzelania z karabinu obrotowego, by zresetować kary do celności.

Wszystkie zmiany dotyczą oczywiście wersji PC - odsłony PS3 i X360 pozostają reliktem przeszłości.

Samotny Snajper

Nie podano dokładnie, kiedy aktualizacja zostanie opublikowana, więc wszelkie podawane informacje mogą jeszcze ulec zmianie.

Team Fortress 2 pozostaje w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych gier na Steamie, regularnie przyciągając ponad 50 tysięcy graczy jednocześnie. Przywiązanie Valve do dalszego wsparcia produkcji nie powinno więc dziwić.

W ubiegłym roku fani otrzymali między innymi pełnoprawny tryb zmagań rankingowych, a wcześniej wprowadzono także skórki i skrzynie z przedmiotami, wzorem Dota 2 czy CS:GO.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Team Fortress 2

PS3, Xbox 360, PC, Mac

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze