Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Bulletstorm VR nie zdąży na 2023 rok. Jest nowa data premiery

Twórcy potrzebują więcej czasu.

Polskie People Can Fly poinformowało o opóźnieniu premiery Bulletstorm VR, czyli nowego wydania kultowej gry akcji, opracowanego z myślą o goglach wirtualnej rzeczywistości. Tytuł nie ukaże się w grudniu tego roku, jak planowano.

Twórcy potrzebują nieco więcej czasu na dopracowanie gry, dlatego premierę przesunięto na 18 stycznia przyszłego roku. „Zamierzamy wykorzystać ten dodatkowy czas na dalsze ulepszanie produkcji, aby upewnić się, że Bulletstorm VR spełnia wysokie standardy, których oczekuje się od wysokobudżetowej serii FPS-ów” - wyjaśniono w oficjalnym komunikacie.

Jesteśmy niesamowicie wdzięczni naszym fanom za ich wsparcie i przywiązanie do serii Bulletstorm. Głęboko doceniamy waszą cierpliwość” - podsmumowano. Lista urządzeń, na których gra będzie obsługiwana, pozostaje taka sama. Zagrają użytkownicy gogli Meta, Oculus oraz PlayStation VR2. Wersja na PC trafi do sprzedaży poprzez Steama.

Bulletstorm VR zachowuje wszystko, co gracze kochali w oryginalnej grze: świat, postacie i system Skillshot, który zachęca do kreatywności i eksperymentowania, a teraz sprawia wrażenie jeszcze bardziej immersyjnego i intuicyjnego niż kiedykolwiek” - zapewniano w czerwcowej zapowiedzi. W przeniesieniu gry na sprzęt VR pomaga katowickie studio Incuvo, specjalizujące się właśnie w technologii wirtualnej rzeczywistości.

Oryginalne Bulletstorm zadebiutowało na PC, PlayStation 3 oraz Xbox 360 w 2011 roku i spotkało się z bardzo ciepłym przyjęciem przez fanów dynamicznych strzelanek i szeroko pojętej rozwałki. Postać sterowana przez gracza operuje bogatym wachlarzem broni i ataków, za pomocą których może dosłownie bawić się przeciwnikami. Świetnie sprawdził się również system, w ramach którego kreatywne zabójstwa są dodatkowo nagradzane punktami, które wydajemy na ulepszenie wyposażenia.

Read this next