Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Blizzard przyznaje się do porażki nowego patcha Diablo 4. Zapowiedziano zmiany

„Nie chcemy tego powtórzyć”.

Blizzard zorganizował wczoraj transmisję na żywo, podczas której przedstawiono plany na rozwój pierwszego sezonu Diablo 4. Deweloperzy przyznali, że zmiany wprowadzone w patchu 1.1.0 nie przysłużyły się graczom, dlatego do gry trafi garść poprawek.

Wzieliśmy sobie do serca opinie społeczności odnośnie wprowadzonych zmian” - mówił Adam Fletcher, dyrektor ds. społeczności w Blizzardzie, cytowany przez serwis GamesRadar+. „Wiemy, że są złe. Wiemy, że nie są zabawne. Mamy świadomość tego, że to nie najlepsze doświadczenie dla graczy”.

Chcemy też powiedzieć, że nie zamierzamy już nigdy wprowadzać podobnego patcha. Z całą pewnością usłyszeliśmy wasze uwagi w tej kwestii, dlatego chcemy porozmawiać o naszej filozofii i planach, jakie przygotowujemy dla następnych aktualizacji” - dodał.

Deweloperzy nie byli bynajmniej gołosłowni i zapowiedzieli pakiet zmian, które trafią do gry w najbliższej łatce o numerze 1.1.1. Znajdziemy wśród nich:

  • wzmocnienie legendarnych aspektów Czarodziejów i Barbarzyńców
  • zwiększenie ilości miejsca w ekwipunku
  • zwiększenie stackowania się eliksirów do 99
  • obniżenie kosztu zresetowania umiejętności postaci o około 40%

Już dziś do gry trafił natomiast hotfix zwiększający liczbę przeciwników w Koszmarnych Podziemiach i Piekielnych Przypływach. W planach jest także podniesienie szansy na zdobycie uber unikatowych przedmiotów, zwiększenie użyteczności umiejętności z kontrolą tłumu i dodanie nowych atrakcji dla trzeciej i czwartej rangi świata.

Studio obiecało również, że każdy kolejny patch zostanie szczegółowo przedstawiony jeszcze przed dodaniem go do gry. Aktualizacje z większą liczbą zmian będą wydawane w regularnych odstępach, najczęściej z okazji startu nowego sezonu. Wspomniana łatka 1.1.1. ukaże się w sierpniu i zostanie poprzedzona kolejną transmisją na żywo.

W ramach przypomnienia, pierwszy sezon o nazwie Season of the Malignant wystartował przedwczoraj - 20 lipca. Tematyka skupia się wokół tytułowego skażenia, a rozgrywkę wzbogacono o nowe mechaniki, przedmioty i postacie. Zabawę utrudnił jednak właśnie patch 1.1.0, który w znaczącym stopniu osłabił obrażenia zadawane przeciwnikom.

Read this next