Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Alan Wake 2 - Zgrzyt: biuro szeryfa, zasilanie, więzienie, generatory

Return 6. Pokonaj Zgrzyta na komisariacie.

Zgrzyt to kolejny rozdział Sagi Anderson w Alan Wake 2. Wróć przez las do miasta. Udaj się na spotkanie z Alanem w biurze szeryfa.

Na tej stronie:


Udaj się do biura szeryfa, strzelba - kod do kłódki

Oczyść miejsce z kultystów i pogadaj z agentką Estevez. Otrzymasz od niej klucz do piwnicy. Twoim zadaniem jest przywrócenie zasilania. Mapa znajduje się na wprost głównego wejścia.

Zanim zejdziesz na dół odblokuj nową strzelbę w biurze szeryfa (które otworzysz kluczem od agentki): klucz to 723. Wykorzystuje on ten sam śrut co dotychczasowa strzelba, jednak posiada w magazynku sześć pocisków.


Przywróć zasilanie w piwnicy

Bezpieczniki wręczy ci Casey, gdy go odnajdziesz na końcu korytarza po lewej stronie. Skrzynka bezpieczników znajduje się tuż obok, na prawo od niego. Wróć na górę, a będziesz mógł udać się do cel więziennych.

Porozmawiaj najpierw z braćmi, potem z Alanem. Bądź przygotowany na rozpoczęcie starcia - po cutscenie pojawi się Zgrzyt.


Zgrzyt - walka z bossem

Wyjdziecie na zewnątrz i rozpocznie się finałowa walka z bossem. Strategia jest prosta: musisz zwabiać przeciwnika w stronę światła, po czym oddać tyle strzałów, by obezwładnić go - staje on wtedy w miejscu patrząc w górę i odnawiając energię.

Wtedy to podbiegnij do generatora i aktywuj go. Zrób tak ze wszystkimi trzema, a wygrasz starcie. Na czas walki warto zrezygnować z kuszy (zbyt powolne przeładowanie), każda inna broń dobrze się spisze.

Po walce wróć do agentki. Otrzymasz od niej klucz do celi, gdzie znajdziesz dodatkowe informacje. Ułóż dowody na tablicy i dokonaj profilowania. Potem ponownie porozmawiaj z Casey'em i Estevez.

Przejście do kolejnego rozdziału oznacza przejście do etapu zakończenia gry, dlatego odrzuć ofertę współpracy do czasu, aż zakończysz wątki Wake'a oraz zbierzesz sekrety i doposażysz się. Jeśli chcesz przełączyć się na Alana, udaj się do swojego pokoju w Elederwood Palace Lodge.

Następnie: Alan Wake 2 - Pośpiewamy: studio, Door, musical

Spis treści: Alan Wake 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Alan Wake 2 - Old Gods: Walhalla, hasło do terminalu, klamka, labirynt

Read this next