Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Warszawa pod zaborami i mistycyzm. 11bit ujawnia Projekt Vitriol

Największa gra wydawana przez firmę.

11bit studios opublikowało teaser tajemniczego Projekt Vitriol - produkcji przygotowywanej przez Fool’s Theory, które znane jest z Seven: The Days Long Gone. Przedstawiono też pierwsze szczegóły.

Ujawnione informacje intrygują. Akcję osadzono bowiem w Warszawie na początku XX wieku, a więc w czasie, gdy Polska znajdowała się pod zaborami, a stolicę kraju kontrolowała Rosja. Miasto jest miejscem, w którym spotkały się „rzeczywistość, folklor, energia i mistycyzm”.

- Gra dotyczy ezoterycznej strony rzeczywistości, mrocznej części świata, której większość z nas nie widzi i nie jest jej nawet świadoma. Ale ciemność ciągle tam jest i czai się za każdym rogiem. Zerka na nas uważnie z cienia i niezależnie od tego, czy jesteśmy tego świadomi czy nie, zbiera swoje żniwo i upewnia się, że będziemy mieli wobec niej dług do spłacenia - mówi Jakub Rokosz, główny projektant tytułu, a zarazem szef Fool’s Theory.

Deweloper podkreśla, że produkcja jest „moralnie niejednoznacznym” przedstawicielem gatunku RPG, stawiającym na narrację. Opublikowany teaser zdradza niewiele, ale ujawnia, że więcej materiałów z pozycji zobaczymy latem.

Vitriol to największy projekt Fool’s Theory, a zarazem największa gra wydawana przez 11bit studios. Budżet tytułu wynosi ponad 17 milionów złotych - pieniądze zainwestowano w pełne udźwiękowienie postaci i sesje motion capture dla animacji.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Oczekiwanie na obraz okładki

Project Vitriol

PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.
Komentarze