Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Netflix łączy siły z Microsoftem w sprawie reklam

Mowa o nowym abonamencie.

Netflix poinformował, że to Microsoft będzie partnerem firmy w sferze dostarczania reklam w nowej wersji abonamentu. Taka opcja subskrypcji ma podobno pojawić się jeszcze w tym roku.

Konkretna data nie jest jeszcze znana, ale wczoraj poinformowano właśnie o kooperacji. „Microsoft posiada potwierdzone zdolności wspierania wszystkich naszych potrzeb w kwestii budowy oferty z reklamami - zapewnia Greg Peters, dyrektor do spraw operacji popularnej platformy z filmami i serialami.

„Co ważniejsze, zaoferowali elastyczność wprowadzania innowacji wraz z upływem czasu, zarówno po stronie technologii, jak i sprzedaży, a do tego ścisłą ochronę prywatności naszych użytkowników - dodał menedżer.

Netflix od wielu lat wzbraniał się przed wprowadzeniem reklam dla abonentów, lecz w ostatnim okresie firma ma problemy z podtrzymaniem zainteresowania użytkowników i przyciągnięciem nowych widzów. Wyjątkowo mocna konkurencja oraz spadki na giełdzie skłoniły włodarzy korporacji do zmiany stanowiska.

Read this next