Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Kolorowa karcianka Loot Rascals - premiera 7 marca

Ze sporą dawką humoru.

Pierwszy projekt studia Hollow Ponds - kolorowa, sieciowa karcianka Loot Rascals - zadebiutuje już 7 marca na PC i PS4.

Producentem jest Ricky Haggett, twórca Hohokum, Super Exploding Zoo i Frosbisher Says. Można więc spodziewać się nietypowego podejścia i brytyjskiego humoru.

Jest kolorowo

Akcja Loot Rascals toczy się na generowanej proceduralnie planecie obcych, podzielonej na heksagonalne pola. Nasz bohater przemieszcza się po kolorowym świecie, zbierając karty i walcząc z przeróżnymi potworami.

Każde zwycięstwo to kolejne „kartoniki”, z których budujemy talię. Niechciane jednostki możemy zamienić na walutę.

Interesujący jest zwłaszcza nietypowy komponent sieciowy. W przypadku porażki ciało postaci zostaje ograbione z kart przez przeciwników, którzy pojawiają się następnie w światach innych graczy. Im mocniejszy stwór, tym lepsze elementy naszego ekwipunku posiada.

Jeśli natkniemy się na takiego delikwenta w naszym świecie i zdołamy go pokonać, będziemy mogli zadecydować, czy przejmiemy skarby dla siebie, czy odeślemy je pokonanemu wcześniej graczowi.

Jeśli zdecydujemy się na to pierwsze, może nawiedzić nas rozgniewany duch martwej postaci, sterowany przez sztuczną inteligencję. Jeśli jednak będziemy mili i zwrócimy karty, możemy liczyć na pomoc przyjaznego hologramu.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze