Cyberpunk 2077 - Kontrakt: gorący materiał
Ted Fox i pluskwa w furgonetce.
Gorący materiał to kontrakt w Cyberpunk 2077, którego podejmiesz się w Santo Domingo. Nie ma on żadnych specjalnych wymagań - prócz osiągnięcia 2 rangi. W trakcie tego zlecenia musisz zakraść się na teren fabryki i podłożyć pluskwę do jednej z tutejszych ciężarówek.
Idź do dzielnicy Santo Domingo (1), gdzie zadzwoni do ciebie Muamar Reyes i zleci ci ten kontrakt. Zbliż się do Teda Foxa (2) i wsiądź do jego samochodu, by poznać szczegóły zlecenia. Od niego otrzymasz także pluskwę, którą musisz tutaj podłożyć.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/269_cyberpunk_kontrakt_goracy_material.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Najprostszy sposób, by niepostrzeżenie dostać się na teren bazy wroga, wymaga wdrapania się na po pudłach (3), z których następnie wskoczysz na metalową konstrukcję baneru (4). Stąd zeskoczysz (5) na drugą stronę ogrodzenia.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/270_cyberpunk_kontrakt_goracy_material.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Z tego miejsca warto zająć się dwoma kamerami - jedna (6) znajduje się na wprost, w sąsiednim budynku, druga (7) na prawo od miejsca, w którym wylądowałeś po zeskoczeniu z konstrukcji. Jeśli nie masz możliwości hakowania, postaraj się przekraść obok nich gdy będą patrzeć w inne miejsca.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/271_cyberpunk_kontrakt_goracy_material.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Przekradnij się wzdłuż ogrodzenia (8) po lewej stronie, uważając na znajdującego się obok strażnika - wystarczy poczekać, aż się odwróci. Dojdź do końca ścieżki i otwórz roletę (9) by wejść do budynku.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/272_cyberpunk_kontrakt_goracy_material.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Załatw pierwszego strażnika (10), a następnie przejdź do drugiej części budynku, do garażu. Tutaj czeka kolejny wróg (11), którego też możesz unieszkodliwić - a jego zwłoki wrzucić do pobliskiego pojemnika.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/273_cyberpunk_kontrakt_goracy_material.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Zbliż się teraz do ciężarówki (12) i wejdź z nią w interakcję, by podłożyć pluskwę. Oczyść garaż z cennych przedmiotów, a następnie wyjdź z budynku tą samą trasą, którą tutaj dotarłeś. Wskocz na niebieskie pudło (13), a z niego na rusztowanie (14), a następnie przeskocz przez ogrodzenie.
![](https://assetsio.gnwcdn.com/274_cyberpunk_kontrakt_goracy_material.jpg?width=690&quality=75&format=jpg&auto=webp)
Gdy tylko wylądujesz za siatką zadzwoni do ciebie Muamar Reyes i poinformuje o zakończeniu zadania. Jeśli udało ci się wykonać je bez wykrycia, w pobliskiej skrytce znajdziesz dodatkową nagrodę - podążaj za trasą na mini-mapie, by do niej dotrzeć.
Zobacz także: Cyberpunk 2077 - kontrakty: spis alfabetyczny
Spis treści: Cyberpunk 2077 - Poradnik, Solucja