Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Zachód słońca i wioska nocą na screenach z Witchfire - nowej gry Adriana Chmielarza

Krajobrazy i lokacje.

Kierowane przez Adriana Chmielarza studio The Astronauts opublikowało nowe obrazki z Witchfire - kolejnego projektu rozwijanego przez zespół. Materiały ukazują lokacje, jakie zwiedzimy w grze.

Pierwsza z zaprezentowanych przez deweloperów grafik przedstawia plażę nad jeziorem o zachodzie słońca. Prowadzona przez graczy postać stoi obok pomostu, a w tle dostrzec można wraki łodzi i statków.

Witchfire
Witchfire

Pozostałe ilustracje ukazują wioskę i las nocną porą. Na jednym z obrazków główny bohater podchodzi do zabudowań mieszkalnych, zaś na innym natyka się na grupkę wrogów - płonące szkielety, które uzbrojone są w najeżone kolcami pałki.

Według Adriana Chmielarza, w styczniu twórcy dokonali duże postępy w pracach nad projektem. Zaznacza, że nie są zbyt widoczne, ponieważ skupiono się przede wszystkim na używanych przez zespół narzędziach i ich integracji z sinikiem Unreal Engine 4.

Witchfire
Witchfire

Część ekipy zajęła się jednak także odświeżeniem wyglądu broni, by w mniejszym stopniu przypominały arsenał z II wojny światowej, a bardziej narzędzia ze świata fantasy. Przygotowano też animacje dla nowego typu wroga oraz kolejne modele obiektów.

Akcję osadzono w świecie, w którym wiedźmy i czarodzieje istnieją. Gracze pokierują poczynaniami wysłannika Kościoła polującego na adeptów magii, ale twórcy zaznaczają, że tworzona opowieść nie jest czarno-biała.

Zmieniony wygląd broni
Zobacz na YouTube

Witchfire zadebiutuje najwcześniej w 2020 roku, choć dokładna data premiery nie jest znana.

Źródło: The Astronauts

Read this next