Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Strzelanka Hellbound nawiąże do klasycznych odsłon Doom i Quake

Z brutalną i szybką rozgrywką.

Studio Saibot zapowiedziało nowy projekt - zmierzającą na PC strzelankę Hellbound z wydarzeniami przedstawionymi w perspektywie pierwszej osoby.

Daty premiery gry nie podano, choć autorzy obiecują, że produkcja ujrzy światło dzienne „wkrótce”. Na początku pojawi się jednak tylko tryb Survival, w którym gracze staną przed zadaniem walki z nadciągającymi falami przeciwników.

Iście piekielny krajobraz

W planach są zamknięte testy, do których można zapisać się na oficjalnej stronie internetowej projektu.

Szczegółów na temat strzelanki ujawniono na razie stosunkowo niewiele. Wiadomo jedynie, że powstający na bazie silnika Unreal Engine 4 tytuł inspirowany jest przedstawicielami gatunku z lat 90. ubiegłego wieku.

Twórcy podkreślają, że wzorują się na rozwiązaniach zaczerpniętych między innymi z Duke Dukem 3D oraz klasycznych odsłon Doom i Quake, choć dostosowanych do współczesnych standardów. To oznacza, że nie zabraknie brutalnej i szybkiej rozgrywki.

Odpowiedzialni za Hellbound deweloperzy nie ukrywają, że fabuła spełni jedynie funkcję tła dla właściwych zmagań. Wcielimy się w jegomościa znanego jako Hellgore - umięśnionego twardziela z ogromnymi broniami zajmującego się likwidowaniem demonów w piekle.

Zobacz na YouTube

Studio Saibot to pochodzący z Argentyny niezależny zespół, który ma na koncie Doorways - wydany w 2013 roku epizodyczny horror. Nawiązująca do cyklu Amnesia produkcja opowiadała o poszukiwaniach czterech psychopatów.

Read this next