Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

SEGA po raz kolejny sugeruje konwersję Vanquish na PC

AKTUALIZACJA: Nowa grafika.

Aktualizacja: Na profilu Segi w serwisie Twitter opublikowano kolejny tajemniczy obrazek związany z grą akcji Vanquish.

Najnowsza ilustracja przedstawia błysk. Uwagę zwraca widoczne w prawym górnym rogu cyfry - 0 i 5. Prawdopodobnie symbolizują miesiąc - maj.

W połączeniu z liczbą, która znalazła się na wcześniejszym obrazku, może to oznaczać, że Vanquish trafi na PC w ciągu najbliższych tygodni. Niewykluczone, że kolejna grafika zdradzi dokładny dzień premiery.

Kolejna grafika

*

Oryginalna wiadomość: Ponad 150 tysięcy sprzedanych egzemplarzy Bayonetty wkrótce po premierze konwersji PC na Steamie musiało zwrócić uwagę Segi - wydawca po raz kolejny zasugerował, że podobną drogę przejdzie Vanquish.

Pierwsze informacje na ten temat wiązały się z niespodziewaną aktualizacją tej pierwszej gry - po jej publikacji gracze odnaleźli jednak w plikach obrazek z hełmem bohatera Vanquish.

Teraz czas na drugą wskazówkę - obeszło się już bez przeszukiwania folderów Bayonetty. Sega opublikowała na Twitterze poniższą grafikę:

Tajemniczy obrazek

Ilustrację okraszono napisem „2017”, co może wskazywać na okres premiery konwersji. Jest też Order of the Russian Star, a więc symbol, który zdobi także pancerz głównego przeciwnika w grze, Victora Zaitseva.

Vanquish debiutowało na PS3 i Xbox 360 w 2010 roku. To futurystyczna strzelanka TPP, w której kierujemy żołnierzem wyposażonym w zaawansowany kombinezon. Dzięki pancerzowi bohater może niezwykle szybko ślizgać się po polu bitwy.

Jak przystało na gry od studia Platinum, rozgrywka jest efektowna i dynamiczna. Do tego humor, nieco absurdalne wydarzenia i stylowe, wybuchowe przerywniki filmowe.

Co interesujące, reżyserem Vanquish jest sam Shinji Mikami, odpowiedzialny w przeszłości także za powstanie Resident Evil, Devil May Cry czy The Evil Within.

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze