Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Remake Dead Space bez mikropłatności i ekranów wczytywania

Dwie dobre wiadomości.

Zapowiedziany wczoraj remake Dead Space na konsolach oszczędzi nam ekranów wczytywania, a poza tym w grze zabraknie mikropłatności, które pojawiły się w trzeciej części serii.

- Chcemy, by immersja była jeszcze większa, od startu, aż po napisy końcowe - zapewnia dyrektor kreatywny Roman Campos-Oriola w rozmowie z IGN. - Nie chcemy, żeby cokolwiek wyciągało was z wnętrza tego doświadczenia, nie chcemy żadnych cięć. Szybkie dyski SDD w nowych konsolach oznaczają, że nie będzie żadnego wczytywania”.

Ostatnia część serii, Dead Space 3, oferowała rozwiązanie dość kontrowersyjne w oczach wielu graczy - mikropłatności. Próbując stworzyć w warsztacie broń, do której nie mamy odpowiednich zasobów, na ekranie pojawiała się propozycja opcjonalnej płatności. Deweloperzy zapewniają, że w remake'u nie znajdziemy jednak sklepu z drobnymi DLC.

Szybkie wytworzenie broni? Nie tym razem

- Uczymy się na błędach z przeszłości, takich jak mikrotransakcje, których w naszej grze nie będzie - zapewnia w innym wywiadzie dla IGN starszy producent Phil Ducharme.

Co ciekawe, rozmowa ujawnia też, że twórcy planują ingerować nie tylko w grafikę i gameplay, ale nawet opowieść - uspokajają jednak, że zmiany ubogacą fabułę i wyjdą grze na dobre.

- Nie chodzi o to, że robimy zmiany, bo pewne rzeczy źle wyszły w oryginale. Ulepszamy fabułę pod kątem tego, co było później [zapewne mowa o historii DS 2 i 3 - red.]. Czasami myślimy sobie: „Byłoby ciekawe, jakbyśmy odnieśli się do tego lub połączyli dane wydarzenie z innym” - opowiada wspomniany wcześniej Campos-Oriola, podkreślając, że fabuła Dead Space jest dla studia EA Motive „kanoniczna”.

Remake Dead Space nie ma jeszcze daty premiery. Zagramy oczywiście nie tylko na konsolach nowej generacji, ale również PC.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.

Komentarze