Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Grafik Ubisoftu ujawnia Assassin's Creed VR - raport

Eksperyment czy gra?

Grafik Matt Stenquist z uniwersytetu w Bredzie spędził jakiś czas na stażu w paryskim oddziale Ubisoftu, odpowiadając za interfejs tajemniczego tytułu - Assassin's Creed VR.

Mowa o „wewnętrznym” projekcie z gatunku escape room, gdzie zadaniem graczy jest wydostanie się z zamkniętego pomieszczenia (dzięki, AllGamesDelta).

Z portfolio grafika wynika, że całość powstała na silniku Unreal Engine 4, z myślą o urządzeniach rzeczywistości wirtualnej HTC Vive oraz Oculus Rift.

Stenquist przygotował więc ekran startowy, animowane menu główne oraz księgę znaków, „spójną z serią Assassin's Creed, ale posiadającą także własną tożsamość”.

Pewną ciekawostką są ikony do komunikowania z innymi graczami w trybie wieloosobowym, wybierane ze specjalnego koła rozmów.

Nie jest obecnie jasne, czy Assassin's Creed VR było tylko zajęciem dla stażystów, czy też tytuł rzeczywiście trafi na rynek. Warto jednak pamiętać, że podobne wewnętrzne projekty nie są niczym nowym w świecie gier wideo i nieczęsto przeradzają się w coś, co debiutuje w sprzedaży.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze