Skip to main content

Dla reżysera Elden Ring gra jest "bliska ideału"

Ale nie planuje w nią zagrać.

Reżyser Elden Ring stwierdził w wywiadzie z magazynem Edge, że nigdy nie gra we własne produkcje, ponieważ zna już wszystkie ich sekrety. Hidekata Miyazaki dodał, że gdyby jednak się zdecydował, to gra byłaby dla niego „bliska ideału”.

Według dewelopera otwarty świat wzbogaca doświadczenie, które stara się zaoferować w tworzonych tytułach.

„To proste przykłady. Jeśli mam eksplorować świat, to chcę mapę - dokładną mapę. Jeśli coś mnie zainteresuje, chcę móc do tego dotrzeć i zbadać sprawę. Albo chciałbym walczyć ze smokiem na epickiej arenie. To drobne rzeczy, ale Elden Ring to umożliwia, stając się dla mnie grą bliską ideału” - powiedział twórca.

Zobacz na YouTube

Elden Ring zadebiutuje 25 lutego na PC, PS5, PS4, Xbox Series X/S oraz Xbox One. Przy projektowaniu świata gry pomagał George R.R. Martin - autor bestsellerowych powieści cyklu „Pieśń lodu i ognia”.

Zobacz także