Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Zwariowane reklamy PlayStation

PSOne obchodzi 20 urodziny. Wspominamy nietypowe kampanie reklamowe.

Pierwszy model PlayStation obchodzi 20 urodziny już jutro, 3 grudnia. Sony świętuje okazję, ponownie publikując szereg materiałów reklamowych z przeszłości.

Zacznijmy od 1995 roku, gdy PSOne trafiło do Europy. Wideo o tytule S.A.P.S sugerowało, że sprzęt jest tak potężny, że zamieni graczy w małpy. Reklamówka nie spełniła tej obietnicy.

Zobacz na YouTube

Sytuacja stała się nieco poważniejsza w 1998 roku, wraz z kampanią opowiadającą o podwójnym życiu graczy.

Zobacz na YouTube

Rok później było już dziwnie, wraz z tym spotem, zatytułowanym Mental Wealth.

Zobacz na YouTube

Dopiero wraz z premierą PlayStation 2 Sony poszło na całość, angażując Davida Lyncha do przygotowania reklamówki The Third Place.

Zobacz na YouTube

Ten sam motyw kontynuowano w 2002 roku, w spocie Wolfman. Warto ściszyć głośniki.

Zobacz na YouTube

W 2003 roku zdecydowano się na motyw „góry”, który zainspirował chyba twórców filmu „World War Z”.

Zobacz na YouTube

Później kreatywność twórców nieco przyciszono, co przełożyło się na nudnawe This Is Living.

Zobacz na YouTube

Reklama PlayStation Vita z 2012 roku to ponownie nieco poważniejsze tony.

Zobacz na YouTube

Na oficjalnym blogu PlayStation znaleźć można wiele więcej spotów, także te najnowsze.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze