Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Zręcznościowe Road Redemption z datą premiery pełnej wersji

Akcja na motocyklach.

Sfinansowana na Kickstarterze gra Road Redemption ukaże się 15 października na PC (Windows, Mac, Linux) oraz 15 stycznia przyszłego roku na PlayStation 4 i Xbox One.

Jeździmy nie tylko po drogach

Pierwotnie zakładano debiut jeszcze w sierpniu... 2014 roku. Jeden z twórców - Ian Fisch - zapewnia jednak, że wspierający zbiórkę otrzymali dostęp do regularnie aktualizowanej wersji beta, więc dodatkowe oczekiwanie nie było zbyt uciążliwe.

„Lepiej jest poświęcić więcej czasu i zrobić coś świetnego, niż starać się dotrzymać terminu z Kickstartera i wydać coś średniego” - czytamy w komunikacie.

„Widzieliśmy gry typu Armikrog oraz Mighty No. 9, wydawane przed ukończeniem. Coś takiego chyba nikogo nie zadowala” - dodaje Fisch.

Odpowiedzialne za prace studio PixelDash zweryfikowało także listę platform docelowych, co wydaje się być logiczne na tyle lat po zapowiedzi. Odsłony PlayStation 3 i X360 zostały bezterminowo opóźnione, a konwersja Wii U raczej się nie ukaże.

„Przykład Mighty No. 9 pokazuje, że potencjalnie udane gry tracą poprzez debiuty na zbyt dużej liczbie systemów” - uważa twórca. „Dzięki skupieniu się na PC, PS4 i Xbox One możemy osiągnąć pełnię możliwości w fizyce, sztucznej inteligencji i oprawie, nie musząc starać się dopasować do sprzętu o mniejszych możliwościach.”

Road Redemption jest dostępne na Steamie w programie Early Access od września 2014 roku. Sprzedano już ponad 100 tysięcy egzemplarzy, przy „bardzo pozytwnych” recenzjach.

Produkcja jest duchowym następcą klasycznego Road Rash. Ta seria debiutowała w 1991 roku za sprawą Electronic Arts. Gracz wcielał się w motocyklistę, biorącego udział w nielegalnych i brutalnych wyścigach na publicznych drogach.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze