Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Zelda: Breath of the Wild musi sprzedać 2 miliony egzemplarzy

By zwróciły się koszty.

Choć The Legend of Zelda: Breath of the Wild powstaje już od ponad pięciu lat, to budżet produkcji nie jest ogromny - wystarczą dwa miliony sprzedanych egzemplarzy, by koszty się zwróciły.

Informacje ujawnił legendarny producent z Nintendo - Shigeru Miyamoto - podczas ostatniej rozmowy z inwestorami japońskiej firmy (dzięki, Cheesemeister).

Deweloper przyznał, że obecnie nad tytułem pracuje około stu osób, lecz przez lata swój udział w projekcie miało ponad 300 twórców na różnych stanowiskach.

Shinya Takahashi - szef planowania i produkcji w Nintendo - dodał, że część elementów przygotowanych na potrzeby Breath of the Wild przyda się w innych, przyszłych grach.

Menedżer nie wdawał się w szczegóły, ale japońska korporacja chce zmniejszyć koszty właśnie poprzez dzielenie się technologią, jak moduł fizyki czy system ładowania danych w otwartym świecie, stworzone na potrzeby nowej odsłony The Legend of Zelda.

Produkcja zadebiutuje na początku przyszłego roku. Można oczekiwać, że będzie to marzec, ponieważ w tym miesiącu do sprzedaży trafi także następna konsola Nintendo - NX.

Osiągnięcie dwóch milionów w przypadku gry zmierzającej tylko na Wii U byłoby pewnie większym problemem, lecz jako tytuł startowy na nowym urządzeniu, Breath of the Wild powinno poradzić sobie dużo lepiej.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Nintendo Wii U, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze