Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Zelda: Breath of the Wild musi sprzedać 2 miliony egzemplarzy

By zwróciły się koszty.

Choć The Legend of Zelda: Breath of the Wild powstaje już od ponad pięciu lat, to budżet produkcji nie jest ogromny - wystarczą dwa miliony sprzedanych egzemplarzy, by koszty się zwróciły.

Informacje ujawnił legendarny producent z Nintendo - Shigeru Miyamoto - podczas ostatniej rozmowy z inwestorami japońskiej firmy (dzięki, Cheesemeister).

Deweloper przyznał, że obecnie nad tytułem pracuje około stu osób, lecz przez lata swój udział w projekcie miało ponad 300 twórców na różnych stanowiskach.

Shinya Takahashi - szef planowania i produkcji w Nintendo - dodał, że część elementów przygotowanych na potrzeby Breath of the Wild przyda się w innych, przyszłych grach.

Menedżer nie wdawał się w szczegóły, ale japońska korporacja chce zmniejszyć koszty właśnie poprzez dzielenie się technologią, jak moduł fizyki czy system ładowania danych w otwartym świecie, stworzone na potrzeby nowej odsłony The Legend of Zelda.

Produkcja zadebiutuje na początku przyszłego roku. Można oczekiwać, że będzie to marzec, ponieważ w tym miesiącu do sprzedaży trafi także następna konsola Nintendo - NX.

Osiągnięcie dwóch milionów w przypadku gry zmierzającej tylko na Wii U byłoby pewnie większym problemem, lecz jako tytuł startowy na nowym urządzeniu, Breath of the Wild powinno poradzić sobie dużo lepiej.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze