Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Zaginięcie Ethana Cartera sprzedało się w nakładzie 50 tys. egzemplarzy

W dwa tygodnie.

Studio The Astronauts poinformowało w serwisie społecznościowym Twitter, że gra przygodowa Zaginięcie Ethana Cartera sprzedała się już w nakładzie 50 tys. egzemplarzy.

Produkcja debiutowała 25 września na PC, a ujawniony przez twórców wynik osiągnięto w dwa tygodnie. Deweloperzy nie precyzują, czy mowa tylko o wersji cyfrowej, czy także o wydaniu pudełkowym.

W grze wcielamy się w detektywa obdarzonego nadnaturalnymi zdolnościami, starając się rozwikłać sprawę zaginięcia pewnego chłopca. Podczas przygody wykorzystamy niecodzienne umiejętności naszego bohatera, jak też bardziej tradycyjne narzędzia detektywistyczne.

„Gra zachwyca oprawą audiowizualną i artystyczną wizją, pięknie potęgującą poczucie immersji” - napisał w recenzji Damian.

Zaginięcie Ethana Cartera to debiutancka produkcja The Astronauts, założonego przez Adriana Chmielarza, Andrzeja Poznańskiego i Michała Kosieradzkiego, którzy w trójkę opuścili studio People Can Fly w 2012 roku. Wcześniej pracowali nad Painkillerem, Bulletstormem czy Gears of War: Judgment.

W przyszłym roku gra ukaże się na PlayStation 4.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze