Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Wielki świat tworzony w czasie rzeczywistym. Twórca PUBG chwali się technologią

64 kilometry kwadratowe.

Brendan „PlayerUnknown” Greene - twórca PUBG - po założeniu nowego studia w Amsterdamie zapowiadał, że zajmie się technologią generowania ogromnych światów. Teraz otrzymujemy pierwsze efekty.

Irlandczyk opublikował na Twitterze krótki materiał wideo, który prezentuje system generowania ogromnych terenów niemal w czasie rzeczywistym. Obserwowany fragment ma rozmiar 64 kilometrów kwadratowych.

Dla porównania, Skyrim to około 39 kilometrów kwadratowych, a pierwsze Red Dead Redemption - 41 kilometrów kwadratowych. Brakuje oczywiście interesujących punktów i oglądamy tylko las, lecz to początek rozwoju technologii.

Jak dodaje Greene, opracowywany system „daje mi pewność siebie, by myśleć o światach w rozmiarach całych planet i możliwościach, jakie otworzy to przed graczami” - napisał.

Producent poszukuje obecnie pracowników do PlayerUnknown Productions. Mniejszościowy pakiet akcji w przedsiębiorstwie posiada koreański Krafton, studio odpowiedzialne za PUBG.

Tematy w tym artykule

Obserwuj, by otrzymywać szybkie powiadomienia na e-mail, gdy pojawią się nowe materiały na wybrane tematy.  Zarządzaj powiadomieniami. .

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze