Wielki świat tworzony w czasie rzeczywistym. Twórca PUBG chwali się technologią
64 kilometry kwadratowe.
Brendan „PlayerUnknown” Greene - twórca PUBG - po założeniu nowego studia w Amsterdamie zapowiadał, że zajmie się technologią generowania ogromnych światów. Teraz otrzymujemy pierwsze efekty.
Irlandczyk opublikował na Twitterze krótki materiał wideo, który prezentuje system generowania ogromnych terenów niemal w czasie rzeczywistym. Obserwowany fragment ma rozmiar 64 kilometrów kwadratowych.
Today I want to share a proof-of-concept tech demo from early last year.
— PLAYERUNKNOWN (@PLAYERUNKNOWN) January 17, 2022
This gave me the confidence to think about planet-sized worlds and the possibilities they could afford players.
If you want to help us make these worlds, we are hiring!https://t.co/MUO49PS2KG pic.twitter.com/wDef2Jz34T
Dla porównania, Skyrim to około 39 kilometrów kwadratowych, a pierwsze Red Dead Redemption - 41 kilometrów kwadratowych. Brakuje oczywiście interesujących punktów i oglądamy tylko las, lecz to początek rozwoju technologii.
Jak dodaje Greene, opracowywany system „daje mi pewność siebie, by myśleć o światach w rozmiarach całych planet i możliwościach, jakie otworzy to przed graczami” - napisał.
Producent poszukuje obecnie pracowników do PlayerUnknown Productions. Mniejszościowy pakiet akcji w przedsiębiorstwie posiada koreański Krafton, studio odpowiedzialne za PUBG.