Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Warner Bros. zmienia strategię. Discovery+ bez zmian

Po połączeniu z HBO Max.

Warner Bros. Discovery postanowiło nieco zaktualizować plany na przyszłość. Fuzja platform Discovery+ i HBO Max jest nieunikniona, ale dodatkowo Discovery+ pozostanie samodzielnych serwisem i odrębną usługą.

Firma już w zeszłym roku ogłosiła produkt, który będzie zawierać treści znajdujące się aktualnie w bibliotekach HBO Max, stacji HBO i Discovery+. Start nowej platformy zaplanowano na wiosnę tego roku. Warner Bros. jednak w obawie przed znaczną utratą użytkowników, których nie będzie interesować oferta świeżo powstającego serwisu, postanowił zachować samodzielność Discovery+ w USA.

Dziennik The Wall Street Journal podkreśla, że aplikacja posiada obecnie 20 mln abonentów, a jej koszt w Stanach Zjednoczonych wynosi 6,99 dolarów miesięcznie (wersja z reklamami - 4,99 dolarów). Dla porównania, za subskrypcję HBO Max bez reklam po ostatnich podwyżkach trzeba zapłacić w 15.99 dolarów miesięcznie (z reklamami - 9.99 dolarów). Zauważmy, że nowy produkt prawdopodobnie będzie miał jeszcze wyższą cenę, na którą nie wszyscy będą mogli sobie pozwolić.

Aktualnie na HBO Max furorę robi serial „The Last of Us”Zobacz na YouTube

Co ciekawe, chcąc dotrzeć do szerokiej publiczności o różnych możliwościach finansowych, Warner Bros. Discovery planuje dodatkowo uruchomić bezpłatną usługę streamingową w wersji z reklamami. Ma zawierać treści pochodzące od wytwórni Warner Bros. oraz kanałów HBO i Discovery.

Read this next