Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

W The Vanishing of Ethan Carter nie zobaczymy walki

Adrian Chmielarz opowiada o nowym projekcie niezależnego studia The Astronauts.

W The Vanishing of Ethan Carter, zapowiedzianym wczoraj tytule niezależnego studia The Astronauts, nie znajdziemy elementów walki, choć akcja przedstawiona będzie z perspektywy pierwszej osoby.

„Nie chodzi o strzelanie do potworów” - wyjaśnia Chmielarz w rozmowie z dziennikarzem brytyjskiej edycji Eurogamera. „Nie ma w tym nic złego. W końcu zaprojektowałem Painkiller i Bulletstorm i lubię faszerować mięso ołowiem. Ale od dłuższego czasu chciałem zrobić grę innego rodzaju i w końcu mam taką możliwość.”

Stary człowiek na dworze

Polski producent wyjaśnia, że głównym elementem w The Vanishing of Ethan Carter będzie eksploracja i odkrywanie przedstawionego w grze świata. Nie zabraknie także zajęć typowo detektywistycznych. „Ale nie skupiamy się na skomplikowanych zagadkach, lecz na niepokojących odkryciach” - dodaje były pracownik People Can Fly.

„Wyobraź sobie Dear Esther, dodaj elementy rozgrywki, morderstwo i zwłoki. To najlepsze określenie The Vanishing of Ethan Carter.”

Chmielarz wyjaśnia także, dlaczego zdecydował się na przedstawienie akcji z perspektywy pierwszej osoby. Producent docenia dokonania tytułów, takich jak Walking Dead czy Journey, ale uważa, że jeśli chodzi o imersję, ciężko jest pobić widok FPP. „Może tylko ja tak mam, ale bardziej wczuwam się w prezentowany świat, jeśli oglądam go oczami postaci. Chcemy, by gracze poczuli, że tam są, by trzęśli się z zimna i opuszczali głowę, gdy wieje wiatr” - opowiada producent.

Dodał także, że chętnie zdecydowałby się na wsparcie urządzeń wyświetlających obraz w 3D, jak Oculus Rift.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

The Vanishing of Ethan Carter

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze