Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

W przyszłym tygodniu pierwsza łatka dla Fallout 4 na PC

W wersji beta. Konsole później.

Bethesda ujawniła wstępne plany na łatanie opublikowanego w ubiegłym tygodniu Fallout 4. Gra - co jest już tradycją w produkcjach studia - aktualizacji tych na pewno potrzebuje.

„To prawda, że oferowana w naszych grach wolność może prowadzić do niezamierzonych konsekwencji, które są często negatywne, gdy łączy się wiele nieprzewidywalnych elementów” - wyjaśniają twórcy na oficjalnym blogu.

„Jesteśmy zadowoleni, że Fallout 4 to nasza najbardziej rozbudowana i solida premiera w historii. Pragniemy podziękować testerom, którzy pracowali ciężko, by zepsuć grę i umożliwić nam naprawienie usterek podczas prac. Ale setki testerów zastąpiły teraz miliony graczy i intensywnie zajmujemy się największymi problemami.”

Pomysł Bethesdy to opublikowanie pierwszej łatki w wersji beta na PC, następnie pełnej wersji tej aktualizacji na komputerach osobistych, a później przeniesienie patcha na konsole.

„Ten proces sprawdzał się w przeszłości i pozwala nam wydawać więcej poprawek w szybszym tempie.”

„Spodziewajcie się większej liczby mniejszych, ale bardziej regularnych aktualizacji, niż kilku większych. W ten sposób możemy upewnić się, że zmiany działają poprawnie, ponieważ także mogą mieć wpływ na wielki świat gry. Pierwszej łatki beta spodziewamy się w przyszłym tygodniu.”

Nie podano, co dokładnie planuje w pierwszej kolejności załatać Bethesda, ale na pewno nie będzie łatwiej, ponieważ brak „trzymania za rączkę” to ważna część produkcji - dodają deweloperzy.

Miejmy więc przynajmniej nadzieję, że do obsługi interfejsu na PC nie będzie już potrzeba trzeciej ręki.

Zobacz na YouTube

Nudzisz się? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Fallout 4

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze