Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

W nietypowym Echo najgroźniejszym przeciwnikiem gracza jest on sam

Ambitna gra akcji.

Gra akcji Echo stawia na ciekawe założenia: podczas eksploracji tajemniczego pałacu sztuczna inteligencja uważnie bada nasze poczynania, by następnie wykreować przeciwników - echa - wiernie naśladujących nasze przyzwyczajenia.

- Musimy więc zmierzyć się z własnym stylem rozgrywki - wyjaśnia Martin Emborg z odpowiedzialnego za prace studia Ultra Ultra. - Gdy zmienimy styl, echa zostaną zresetowane do nowej wersji, a światło gaśnie.

Zgaszenie światła oznacza, że jesteśmy bezpieczni, a sztuczna inteligencja nie może nas zauważyć. Całość brzmi ambitnie: jeśli postawimy na strzelania z pieśnią na ustach, możemy spodziewać się agresywnych przeciwników. Inaczej będzie w przypadku skradania się.

Zobacz na YouTube
Zobacz na YouTube

- Jest określonych schemat umiejętności, które echa poznają i zapominają w czasie gry - tłumaczy Emborg. - Długość trwania każdej z pętli zależy od gracza, ponieważ światło gaśnie dopiero, gdy zrobimy tyle nowych rzeczy, że wróg uzna, iż czas na nową wersję.

Premiera Echo już wkrótce - 19 sierpnia na PC i PS4.

Odpowiedzialne za prace studio Ultra Ultra złożone jest z ośmiu pracowników, zajmujących się jeszcze niedawno Hitmanem w IO-Interactive.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

ECHO

PS4, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze