Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Usunięcie modów do Dying Light na PC z serwisów hostingowych było pomyłką

Wnioskodawca przeprasza.

Jak informowaliśmy w sobotę, organizacja Entertainment Software Association, której członkiem jest Warner Bros. - wydawca Dying Light - wysłała prośbę o usunięcie jednego z modów do gry z serwisów hostingowych, co wywołało zaniepokojnie fanów. ESA tłumaczy teraz, że doszło do pomyłki.

Prosty mod przyczyną zamieszania

Posiadacze Dying Light na PC zdołali za pomocą małej modyfikacji usunąć obecny w tytule „filmowy” filtr obrazu. Odpowiednim plikiem podzielono się następnie w serwisach MediaFire i TinyUpload, skąd został on jednak usunięty na bazie wniosku ESA.

Zarówno Warner Bros. jak i Techland przyznają w rozmowie z Eurogamerem, że podobnego wniosku nie wysyłały i przyglądają się tej sprawie. Śledztwo ułatwia jednak stanowisko Entertainment Software Association - organizacja przyznała się do błędu.

„ESA zostało poinformowane dziś rano, że w imieniu organizacji wysłano potencjalnie błędny wniosek” - napisano w komunikacie dla serwisu Ars Technica. „Po zbadaniu sprawy ustalono, że wniosek nie powinien zostać wysłany i natychmiast cofnięto decyzję. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Podjęliśmy kroki, by podobna sytuacja się nie powtórzyła.”

To nie jedyna pomyłka związana z Dying Light. Wczoraj informowaliśmy już, że Techland w najnowszej aktualizacji na PC zablokował możliwość tworzenia modów do kampanii fabularnej.

„Tworzenie blokad dla twórców modów nigdy nie było naszym zamiarem” - zapewnili deweloperzy. „Pracujemy nad szybką łatką, które ponownie umożliwi wprowadzanie popularnych zmian, jednocześnie uniemożliwiając oszukiwanie w sieci.”

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Dying Light

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze