Uncharted 4 - Notatki z dziennika (zagubione kartki)

Lokalizacja kartek z pirackiego dziennika.

Podczas swojej przygody, Drake podniesie wiele kartek z wydartego pirackiego dziennika. Poniżej przedstawiamy, co trzeba zrobić by je wszystkie odnaleźć.

Pamiętaj, że nie w każdym rozdziale znajdują się notatki - jeśli dany rozdział nie znajduje się na liście, oznacza to, że nie odnajdziesz w nim fragmentów dziennika.

Rozdział 8: Grób Henry'ego Avery'ego

Wejdź do krypty i idź na wprost trzymając się cały czas lewej ściany. Po chwili dojdziesz do rogu pomieszczenia, a na podłodze leży notatka.

Rozdział 9: Ci, którzy zasłużą...

Gdy przedostaniesz się do wielkiej jaskini, tuż po tym jak przeskoczysz urwisko wisząc na lince przyczepionej do skrzyni, skieruj się w lewo. Skocz na kolumnę po lewej stronie, po niej opuść się w dół. Spójrz na lewo - przed tobą leży szkielet. Podejdź do niego (trójkąt) a podniesiesz notatkę.

Rozdział 10: Dwanaście wież

Pierwsza notatka - gdy przejedziesz autem przez głęboką kałużę, na początku rozdziału, zjedziesz z uskoku, to wyjedziesz na wielką otwartą przestrzeń, którą przecina strumień. Dopłyń do wodospadu, jadąc strumieniem w górę na lewo. Wysiądź z auta, wejdź do jaskini pod wodospadem i skieruj się w prawo. Spójrz w lewo i zrzuć (L1) linką skrzynie. Ustaw ją pod ścianą, wejdź na nią i wespnij się na górę. Ze stołu po lewo podniesiesz notatkę.

Druga notatka - po tym jak przejechałeś przez most, który musiałeś wcześniej zawalić, skręć w prawo wciąż jadąc główną trasą. W oddali zobaczysz ciężarówki Shoreline i krótką animację. Zjedź ze skarpy i jedź w prawo. Po chwili dojedziesz do niewielkich zabudowań, zobaczysz w nich studnię. Zeskocz do niej, wejdź do środka a na prawo przy jednej z belek podtrzymujących strop, leży notatka.

Rozdział 12: Na morzu

Pierwsza notatka - gdy usiądziesz za sterem łódki, płyń ciągle przed siebie aż dopłyniesz do największej z wysp (na lewo od tej z piracką wieżą). Wysiądź na ląd i idź przed siebie aż dojdziesz do krzyża. Obejrzyj grób. Teraz idź w prawo i wejdź do jaskini. W niej wnętrzu po lewej stronie ułożone są zapasy wraz z notatką.

Druga notatka - gdy usiądziesz za sterem łódki, płyń ciągle przed siebie aż dopłyniesz do największej z wysp (na lewo od tej z piracką wieżą). Okrąż ją z lewej strony, aż na lewo w oddali zobaczysz malutką wysepkę z rozbitą łajbą. Wysiądź na wyspie i obejrzyj zapasy, wśród nich leży notatka.

Rozdział 13: Rozbitkowie

Pierwsza notatka - gdy wykonasz skok zjeżdżając po żwirze, to wdrap się po skale i idź po wodzie w głąb jaskini. Kieruj się w prawo aż wyjdziesz poza jaskinię, a Nate zgasi latarkę. Skocz w lewo na skały. Wejdź na nie i spójrz w lewo, stoisz obok trupa trzymającego notatkę.

Druga notatka - zeskocz w dół po linie zaczepionej na drzewie z prawej strony. Idź w prawo i wejdź po kolumnie skalnej. Na górze zastrzel z daleka kręcących się przeciwników, ale uważaj z prawej strony pojawi się snajper. Spróbuj go zdjąć. Idź na wprost do miejsca, skąd strzelał snajper. Następnie skocz na skałę z prawej strony. Skieruj się w lewo i przejdź po kłodzie. Z niej dostań się na prawo na kolumnę skalną. Będąc na jej szczycie, zaczep linę o kłodę z prawej strony i bujnij się na niej skacząc przed siebie. Skieruj się w lewo drogą skręcającą lekko w prawo. Wejdź w głąb a potem wdrap się po skale z lewej strony. Przed sobą zobaczysz trupa trzymającego notatkę.

Rozdział 14: Dołączcie do mnie w raju

Pierwsza notatka - zeskocz za Samem poziom niżej, gdy skończycie rozmawiać, zostaw go samego, niech schodzi niżej. Ty natomiast idź w prawo po podeście, przeskocz na sąsiedni budynek. Z niego na kolejny ten z otwartym oknem. Przejdź przez okno, skręć w prawo wchodząc do pokoju. Na lewo, na stole leży notatka.

Druga notatka - gdy przed twoimi oczami wyłoni się dalsza część kolonii, to rozkołysz linę i doskocz do budynku przed tobą. Teraz schowaj się za murami i zabij większą grupę przeciwników. Będzie ich tu około dwudziestu, więc pamiętaj aby mieć przy sobie sporą liczbę amunicji. Po bitwie idź na wprost licząc od miejsca, po wylądowaniu z bujania się po lianie. Zejdź po schodach, na ich końcu skręć w lewo wchodząc do budynku. Zerknij na lewą ścianę, znajdują się na niej belki, które umożliwią ci wejście na pierwsze piętro.

Potem po regale dostań się na drugie, skręć w lewo a zobaczysz snajpera w oddali. Podnieś broń, która leży obok ciebie i wyceluj w napastnika. Uważaj po chwili pojawi się kilku kolejnych. Gdy się z nimi rozprawisz, zaczep linę o belkę i skocz do budynku gdzie stał snajper. Wdrap się po ścianie do jego wnętrza, a następnie zeskocz na piętro niżej. Na stole leży notatka.

Rozdział 15: Łupieżcy Libertalii

Notatki 1, 2 i 3 - przeszukuj dostępne szafki i szuflady w całym pomieszczeniu, wszystkie trzy notatki z tego rozdziału znajdują się w losowo wybranych kufrach lub szufladach.

Rozdział 17: Na dobre i na złe

Pierwsza notatka - wskocz na lewą cześć tamy i przejdź po niej na prawą stronę, by poruszyć drugim kołowrotkiem. Zeskocz do auta i przejdź nim pod tamą. Wjedź na most z prawej strony, nieco cofnij i skieruj się w prawo, a potem ostro w lewo pod górę.

Wjedziesz na skarpę. Rozpędź się i przeskocz przez most. Z lewej strony jest droga, przejdź między drzewami a potem skręć do strumienia i jedź na wprost. Po chwili dojedziesz do skały. Wysiądź z auta i idź po skale w głąb jaskini. Po chwili dojdziesz do budynku, wskocz na lewo przez okno, a pod lewą ścianą na beczce leży notatka.

Druga notatka - po tym jak próbując przejechać most, ten zawali się, wydostań się na prawy brzeg korzystając z liny zaczepionej o drzewo. Na brzegu idź na wprost aż dojdziesz do skały. Wejdź na nią, potem podejdź do kolejnej skały z lewej strony i korzystając z czekana, wejdź na jej szczyt. Przeskocz niewielki wąwóz na górę na wprost, potem wejdź wyżej i pójdź prosto, skocz na kolejną skałę na wprost. Na niej znajduje się trup z notatką.

Rozdział 18: New Devon

Pierwsza notatka - zeskocz na belkę z lewej strony, potem do wody. Idź na lewo do zatopionego domu. W nim wejdź po jednej ze ścian, potem na stropową belkę i staniesz przed drzwiami. Przejdź przez nie, schyl się przechodząc w lewo, skocz w prawo wchodząc na daszek. Schyl się i wejdź do dziury na prawo. Na łóżku leży notatka.

Druga notatka - gdy wypłyniesz z wody i wydostaniesz się z jaskini, przed twoimi oczami wyłoni się wielka rezydencja. Zeskocz na lewo a w zrujnowanej altance zobaczysz wiszącego trupa. Pod nim na stoliku leży list.

Trzecia notatka - wejdź na skrzynię, a z niej dostań się na dach. Skieruj się w prawo dobiegając do żony, aż dach się zarwie i spadniecie w dół. Wpłyń do domu znajdującego się za posągami aniołów. W jego środku płyń w lewo. Wyjdź z wody na wprost i skieruj się do pokoju na prawo. Wejdź na deski po prawej stronie - obok okna. Potem skręć w prawo i od razu w lewo. Tuż za drzwiami idź na wprost do kolejnego pokoju. Z prawej strony zobaczysz biurko a na nim notatkę.

Czwarta notatka - po tym jak zrzuciłeś Elenie szafę, po której weszła za tobą, zawróć do miejsca, w którym przed chwilą się wspinałeś. Po lewej jest kolejny regał, podnieście go (trójkąt). Idź w prawo, a potem otwórz drzwi na lewo (trójkąt). Obejrzyj filmik. Gdy się skończy, dojdź do prawego rogu stołu (gdy patrzysz na zamknięte drzwi), a leży tam notatka.

Piąta notatka - po tym jak zrzuciłeś Elenie szafę, po której weszła za tobą, zawróć do miejsca, w którym przed chwilą się wspinałeś. Po lewej jest kolejny regał, podnieście go (trójkąt). Idź w prawo, a potem otwórz drzwi na lewo (trójkąt). Obejrzyj filmik. Gdy się skończy, idź na prawo do otwartych drzwi, za nimi skręć w lewo i podejdź do kominka. Tam leży notatka.

Szósta notatka - po bitwie wróć do otwierania drzwi. Gdy przez nie przejdziesz, włączy się animacja, podczas której Elena podniesie notatkę i zacznie ją czytać. Idźcie na koniec korytarza. Przy drzwiach odda ci list.

Rozdział 20: W potrzasku

Idź w prawo, odwróć się w stronę przyjaciół i rzuć linkę w stronę windy (L1). Ściągnij ich do siebie (trzymaj L1). Na koniec wciągnij się na linie i kołysząc się skocz (X) w kierunku brata, który złapie cię i wciągnie na górę. Gdy konstrukcja windy się zawali, wspinaj się po niej szybko i skocz w kierunku Sullivana. Idź za Elen, po chwili twoim oczom ukaże się zniszczony dom z balustradą. Wejdź do niego i w drugim pokoju po lewo od kominka na stole leży notatka.

Rozdział 21: Stróż brata mego

Spójrz do góry, zobaczysz belkę. Owiń wokół niej linę (L1). Rozbujaj się i skocz na skały powyżej, te z lewej strony. Wespnij się na skałkę przed tobą, potem na tę po prawo. Znów użyj liny mocując ją do drzewa na wprost (L1). Skocz przed siebie. Wespnij się po skałach kierując się na prawo i w górę.

Idź w prawo po gzymsie, zeskocz na półkę niżej, z niej skocz na prawo i przeciśnij się między skałami. Ponownie opuść się na krawędzi i kieruj się w prawo. Na końcu wejdź w górę po ścianie. Skocz na prawo, na poziom niżej. Przed sobą zobaczysz zgaszone ognisko a na prawo od niego na kolejnej półce trupa. Trzyma on ostatnią do znalezienia w grze notatkę.

Następnie: Uncharted 4 - Wpisy do dziennika (miejsca i interakcje)

Powrót do spisu treści: Uncharted 4 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik i opis przejścia

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!